Om Jobbet
For Region Hovedstaden søger vi lige nu en dygtig sekretær eller PA, med erfaring inden for kalenderstyrring, mødebooking mv.
Du vil i rollen som sekretær / PA en lang række opgaver, og du vil efter erfaring og interesse også kunne få indflydelse på arbejdsopgaverne. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
· Kalendergymnastik
· Mødebookinger
· Udarbejdelse af præsentationer (stg, domæner, interne mm)
Om dig
Du vil blive en del af en ambitiøs afdeling, og vi forventer at du vil bidrage positivt til dette.
Du er proaktiv af natur og trives i en blæksprutterolle. Du har erfaring fra lignende stilling, og finder drive i at få det umulige til at gå op.
Derudover ser vi gerne at
- Du har gode samarbejdsevner og kan bevare overblikket i hektiske perioder
- Du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage egne beslutninger
- Du har erfaring med hele Office pakken og især Outlook.
Der kan være flere veje ind i jobbet, og din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vi forestiller os du har flere års erfaring med lignende arbejdsopgaver.
Praktisk:
Der er opstart i jobbet hurtigst muligt, så send os gerne din ansøgning allerede i dag. Vi indkalder løbende til samtale.
Løn: Efter kvalifikationer med attraktive ansættelsesvilkår
Arbejdstider: 37 timer pr. uge
Varighed: 6 måneder med mulighed for forlængelse
Arbejdssted: København Ø