Kundeservicemedarbejder til Danske Bank

Opslået: 03-05-2024, job nr. 188931

Falder det dig naturligt at yde sublim kundeservice, og brænder du for at sikre den gode kundeoplevelse? Så søg jobbet i Danske Bank

Hovedstaden
Vikariat
Fuldtid
20-05-2024

Proaktiv dialog i fokus

Du bliver en del af et større team af både fastansatte og andre ansatte gennem Moment. Alle tager hånd om de ind- og udgående opkald fra kunder i Danske Bank.

Din opgave vil blandt andet være at modtage indgående opkald, hvor du rådgiver kunderne om daglig økonomi herunder brug af mobilbank, Netbank og digitale løsninger. Derudover vil du også håndtere udgående opkald, hvor du vil ringe ud til Danske Banks kunder og tilbyde dem et møde med en relevant samarbejdspartner eller rådgiver. Hvis behovet er der, så booker du mødet ind hos rådgiveren.

Alt i alt handler det om at yde sublim service til kunderne i Danske Bank - uanset, hvilken type henvendelse det drejer sig om.

Du bliver klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt, samtidig med at du hjælper og vejleder den enkelte kunde.

Teamet består af medarbejdere som alle vægter det sociale fællesskab højt. Der er altid plads til et godt grin i en ellers travl hverdag, hvor succeser bliver fejret. Du vil blive en del af en kultur, som bærer præg af høje ambitioner og professionalisme, pakket ind i en uformel tone blandt kolleger i hverdagen.

Er du den næste kandidat?

Vi leder efter dig, der har evnen til at håndtere forskelligartede opgaver og trives i et dynamisk og uforudsigeligt arbejdsmiljø. Du er derudover i stand til at tage initiativ, træffe kvalificerede beslutninger på egen hånd, og ser dig selv arbejde i en hverdag fyldt med kundekontakt over telefonen.
Hver kunde skal opleve en venlig, smilende, serviceminded og proaktiv kundekonsulent, når de møder dig i røret. Dette er afdelingens vigtigste parameter.

Derudover skal du kunne nikke genkendende til at:

  • Sublim kundeservice er en del af dit DNA.
  • Du har erfaring med kundedialog.
  • Du kommunikerer problemfrit på engelsk.
  • Du forstår at styre samtalen, være proaktiv og spørge ind til kundens ønsker og behov.

Du skal derudover kunne fremvise straffeattest og bekræfte, at du ikke er registreret i RKI eller lignende.


    Praktisk

    Opstart d. 3. juni og løber frem til d. 2. marts 2025.

    Lokation: København K.

    Timeløn: 179,85 kr. (Grundløn: 165 kr., samt et overenskomstbestemt tillæg på 9% af din timeløn).

    Mødetiden er på mandag-torsdag i tidsrummet 08:45-16:45 samt fredag i tidsrummet 08:45-16:15.

    Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen.

    Der er mulighed for tilkøb af frokost.

    Proces

    Går du videre i processen, vil du blive ringet op med henblik på en telefonisk samtale.

    Efterfølgende vil de mest kvalificerede kandidater blive indkaldt til en rekrutteringsdag/assessment d. 23. maj 2024. Det er derfor en forudsætning, at du kan deltage denne dag.


    Virksomheden

    Danske Bank er en nordisk bank med stærk lokal forankring og tætte forbindelser til resten af verden. De har i mere end 145 år hjulpet mennesker og virksomheder i Norden med at realisere deres ambitioner. Danske Bank har mere end 19.000 medarbejdere i 16 lande over hele verden, som betjener deres 3,4 millioner privatkunder, erhvervskunder og institutionelle kunder. Udover banktjenester tilbyder vi også tjenester inden for livsforsikring og pension, realkreditlån, Wealth Management, fast ejendom og leasing.

    Om Moment

    Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.