Vi er på udkig efter nye medarbejdere til Allentes kundeserviceafdeling, der er positivt anlagt, har en god fornemmelse for mennesker og hvis servicegen er i top.
Lyder det som dig, så har vi også jobbet!
Allente er førende inden for TV og streaming og nu en fusion mellem Canal Digital og Viasat. Mange danskere bruger allerede virksomhedernes digitale tjenester, når de vil se en god film eller måske en fodboldkamp. Det er disse eksisterende kunder, du skal besvare henvendelser fra.
I rollen som kundeservicemedarbejder vil det være din opgave at betjene og servicere Allentes kunder på den bedst mulige måde. Opgaven omfatter primært kundeservice via telefon, men det kan også indeholde e-mail og chat.
Du vil blive en del af et energisk team, der alle arbejder for at give den absolut bedste service til Allentes kunder. Udover fokus på kundernes tilfredshed er der i Teleperformance også et stort fokus på godt kollegaskab og teamånd. Du kan derfor, forvente at være omringet af engagerede kollegaer, der hver især bidrager til, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Du får under dit introforløb en grundig oplæring på to uger og løbende modtage feedback og coaching fra din teamleder så kommer godt i gang. Teleperformance tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater, hvorfor der er et stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.
Din profil
Hvis du har erfaring med kundeservice, er det en fordel. Det vigtigste er dog din motivation for at gøre en forskel for Allentes mange kunder.
Du kommer til at tale med både dansk- og engelsktalende kunder, og derfor er det vigtigt, at du kan kommunikere på begge sprog både mundtligt og skriftligt.
Du er den person, vi leder efter, hvis du:
- Brænder for at levere en exceptionel god kundeservice
- Bliver motiveret af at hjælpe andre
- Med empati kan sætte dig ind i kundens behov
- Arbejder godt selvstændigt såvel som i et team
- Hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer
Praktisk
Der er opstart i jobbet mandag d. 27. maj 2024 kl. 09:00.
Stillingen er 30-37 timer pr. uge med en timeløn på 125 kr. i timen, samt et fast overenskomstbaseret tillæg på 9% = 136,25 kr./t. Dertil er der tillæg ved aften- og weekendarbejde. Ansættelsen vil være igennem Moment i 3-4 måneder med efterfølgende henblik på fastansættelse hos Teleperformance, hvor der vil være en anciennitetsbestemt løntrappe og en attraktiv bonusordning.
Arbejdstiderne er mandag-torsdag i tidsrummet mellem kl. 09:00-19:00, fredag i tidsrummet mellem kl. 09:00-17:00. Der kan forventes et par weekendvagter om måneden, hvor arbejdstiderne er mellem kl. 10:00-16:00. På helligdage kan der forekomme enkelte vagter.
Det er et krav du kan deltage i personlig samtale og informationsmøde d. 16-05-2023! (begge dele via Teams).
Interesseret? Så send en kort ansøgning samt CV via linket.
Vi ser frem til at høre fra dig!