Jobbet
Vi søger en kundeservicemedarbejder til Elis i Hørning. Din fornemmeste opgave bliver at servicere Elis’ kunder på telefon samt at løse diverse ad hoc-opgaver. Du vil skulle besvare opkald fra både private og erhvervsdrivende, som både kan være servicekunder og nye kunder.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at:
- Besvare kundehenvendelser på telefon samt mail
- Registrering af ordre i system
Du bliver en del af en innovativ servicevirksomhed med gode værdier og fokus på miljø og bæredygtighed.
Profil
Vi søger først og fremmest dig, der brænder for at hjælpe kunderne, og har lyst til at håndtere indgående kald med både overskud og smil i stemmen.
Du trives i en hverdag, hvor du ikke nødvendigvis kender alle svarene på forhånd, og derfor selvstændigt skal opsøge ny viden.
Du kaster dig hellere end gerne ud i nye ting, og det falder dig naturligt at dele din viden med dit team. Du har flair for IT og tal og sætter dig nemt ind i nye systemer.
Derudover håber vi, at du:
- Bidrager med masser af engagement og gå-på-mod.
- Trives i kundedialogen, og kan tale med forskellige kundetyper
- Kan holde hovedet koldt selv når der er travlt.
- Arbejder selvstændigt og struktureret.
Erfaring fra en lign. stilling vil være en fordel, men ikke et krav.
Det praktiske
Forventet opstart er hurtigst muligt
Der er tale om et vikariat der forventes at vare til 30/9-24
Arbejdstiden er mandag til fredag 8-16 (fredag 8-15.30)
Du vil få dit eget kontor hos Elis, og der vil være mulighed for hjemmearbejde
Arbejdssted: Hørning
Grundet højsæson er det ikke muligt at holde ferie i juni og juli
Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag!
Interesseret?
Klik på 'Søg jobbet' for at skrive din ansøgning. Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.