Moment søger på vegne af Danske Bank dynamiske og smilende kundesupportere til Digitalt & District Support-afdelingen. Hvis du elsker at kommunikere og taler minimum to skandinaviske sprog, er dette din chance for at blive en del af et ungt og energisk team i et professionelt, men sjovt arbejdsmiljø!
Jobbet og arbejdsopgaverne
Din fornemmeste opgave bliver at hjælpe bankens erhvervskunder med deres selvbetjeningsløsninger. Du skal kunne sætte dig i kundens sted, formidle klart over telefonen og levere en fantastisk kundeoplevelse på flere sprog.
Danske Bank tilbyder en grundig oplæring, så du kan være sikker på at tackle enhver udfordring.
Vi søger dig der har erfaring med kundeservice, enten fysisk eller telefonisk og har gennemført en gymnasial uddannelse. Du ved derfor allerede hvordan du agerer serviceminded og arbejder struktureret gennem en arbejdsdag.
Derudover forventer vi at du:
- Har stærke kommunikationsevner og taler minimum to skandinaviske sprog.
- Er positiv, udadvendt og ligefrem.
- Tager initiativ og kan arbejde struktureret.
- Er fortrolig med IT og kan guide kunderne gennem tekniske problemer.
Danske Bank tilbyder i samarbejde med Moment
Der er opstart i jobbet i maj. Ansættelsen vil være af et års varighed med mulighed for forlængelse. For at komme i betragtning til stillingen er det vigtigt, at du kan se dig i jobbet i hele perioden.
Arbejdspladsen er beliggende København C tæt ved Hovedbanegården.
En konkurrencedygtig timeløn på 196,2 kr. bestående af en grundløn på 180 kr. plus fritvalgstillæg på 9%.
Fleksibel arbejdstid med primær arbejdstid mellem 08.30 og 16.30.
Er du klar til at blive en del af vores team?
Send din motiverede ansøgning samt opdateret CV.
Fortæl os gerne om din tidligere erfaring med kundeservice og hvordan dine kompetencer matcher jobbet.
Derudover så vil vi meget gerne høre om alle de sprog du kan.
Vi glæder os til at høre fra dig og byde dig velkommen til vores team!