Økonomi- og administrationschef til Værket

Opslået: 16-04-2024, job nr. 188694

Vil du gøre en forskel hos en velfungerende organisation, hvor kvalitet, arbejdsglæde og passion er en del af DNA’et?

Midtjylland
Fastansættelse
Fuldtid
28-05-2024

Hos Værket i Randers får du en bred nøglefunktion indenfor økonomistyring, forecast, planlægning og administration. Stillingen er for dig, der særligt motiveres af ansvar og indflydelse, ligesom du bliver en meget vigtig go-to person i huset.

Bliv en del af et inspirerende fællesskab med handlekraft

Hverdagen i et dynamisk kulturhus er spændende og med et højt tempo, og du vil opleve, at der er et stort fokus på at drive Værket som forretning. Som økonomi- og administrationschef bliver du en del af en kompetent ledergruppe, ligesom du indgår i et tæt samarbejde med musik- og teaterchefen.

Du har det fulde ansvar for områderne budget og regnskab, administration samt HR og personale, og du får derfor til opgave at:

  • Afregne interne og eksterne arrangementer

  • Bogføre og afstemme konti samt følge op på budget

  • Håndtere projektregnskaber og formidlingstilskud

  • Varetage ledelsestilsyn og ajourføre forretningsgange

  • Drifte og bistå ved daglige HR-opgaver

  • Håndtere ad-hoc opgaver

Derudover har du ledelsesansvaret for medarbejderne i Økonomi, Administration og Billetsalg.

Skarp til økonomi og god til mennesker

Vi er på udkig efter dig, der har en uddannelse indenfor regnskab eller økonomi. Du kommer med en god økonomisk forståelse, som du har opnået gennem flere års erfaring med opgaver indenfor økonomistyring, bogholderi samt administration. Det er ikke nødvendigt, at du har erfaring fra et kulturhus, men vi ser gerne, at du har interesse for ‘kulturverdenen’. Det er desuden vigtigt, at du har en god forståelse for politiske systemer i en organisation. Hvis du derudover har erfaring med HR, er det en fordel.

Hvis du skulle beskrive dig selv, fremhæver du din sans for struktur og systematik. Du er ansvarsfuld, principfast og proaktiv i din arbejdsform, ligesom du med din hands-on profil trives med det endelige ansvar for økonomi samtidigt med en bred palette af opgaver. Desuden er du rolig, ærlig og tillidsvækkende.

Send din ansøgning afsted

I Moment varetager vi rekrutteringen af Værkets nye økonomi- og administrationschef. Vi evaluerer løbende ansøgninger, og når rette kandidat er fundet, lukker vi stillingen ned.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Director Jacob Eichner på tlf.: 28 51 96 66. Din henvendelse behandles fortroligt.

Virksomheden

Værket er hele byens og regionens musik- og teaterhus – et kulturelt kraftcenter placeret i en række historiske bygninger omkransende Værkets parkanlæg. Værket har udviklet sig til et af Danmarks førende musik- og teaterhus og har årligt ca. 90.000 gæster og ca. 300 arrangementer.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.