Stillingen er en kontraktansættelse på et år, hvor du vil opleve et stort ansvar og god mulighed for at sætte dit aftryk på projektet.
Dine opgaver er at:
Styre og håndtere rekrutteringsprocessen fra jobopslag til samtale og onboarding
Identificere motivation og kulturelt match i kandidatinterviews
Udvikle og forbedre processer i rekruttering og onboarding, herunder udforske nye, innovative rekrutteringskanaler
Formidle FLCs mission og vision samt styrke employer brand
Samarbejde med HR- og rekrutteringsteamet på forskellige opgaver
Hvad skal jeg kunne?
Vi leder efter dig, der har en bred erfaring med opgaver i rekrutteringsprocessen. Vi forestiller os, at du har en bachelor- eller kandidat uddannelse indenfor HR, Business Administration eller lignende. Gennem flere års erfaring er du blevet skarp til at stille uddybende spørgsmål, når du afdækker profiler eller undersøger kandidaters motivation. Ligeledes har du stærke skrivefærdigheder til at skabe fængende og målrettede jobannoncer. Du bruger desuden data til at rådgive ledere om beslutninger, og det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til ansættelsesforhold, dansk arbejdsret og arbejdsmarkedsforhold.
Du er kendetegnet ved at være en proaktiv holdspiller med en høj grad af integritet, som kan etablere professionelle og tillidsfulde relationer på alle niveauer i en organisation. Du er fleksibel og dygtig til at skelne mellem et skarpt fokus på detaljer og et overordnede helikopterperspektiv.
Vi ser frem til at høre fra dig
Du søger jobbet hos Moment, hvorfra ansættelsen også sker. Vi evaluerer løbende ansøgninger, og når rette kandidat er fundet, lukker vi stillingen ned.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant Cindie Kogstad på tlf.: 31 34 24 60. Din henvendelse behandles fortroligt.