Senior Manager til stor spændende virksomhed i KBH

Opslået: 10-04-2024, job nr. 188608

Er du en erfaren leder der brænder for ledelse, udvikling og eksekvering? Så er det måske dig vi leder efter.

Hovedstaden
Vikariat
Fuldtid
26-04-2024
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

Som Interim Senior Manager vil du få det overordnet ledelsesansvar og derved blive ansvarlig for en udvalgt enhed. Du vil i den forbindelse bl.a. få tildelt opgaver inden for følgende: personaleansvar, kundehenvendelser, og den generelle daglige drift i afdelingen.

Dine opgaver i stillingen vil være alsidige, og du vil bl.a. få følgende opgaver:

  • Formaliseret ledelsesansvar, herunder daglig sparring, trivsel og opfølgning.
  • Ansvarlig for bemanding, ny rekruttering, samt vagtplanlægning.
  • Sikre, at alle henvendelser behandles inden for de aftalte vilkår med kunden.
  • Fokus på KPI’er og driftsmål.
  • Daglig motivation og vejledning af personalet.

Dit ansvar bliver at sikre høj kundetilfredshed, samt en optimal ledelse og drift af din afdeling. Du får brug for din sunde fornuft, lederegenskaber og et godt købmandskab.

Din profil

Vi forestiller os, at du fra tidligere har opnået erfaring fra en lignende stilling, hvorfor du er vant til at agere i rollen som leder og trives med selvsamme. Du bliver derudover en central figur, samt en "go to" person i afdelingen, hvor samarbejde, effektiv planlægning og udvikling, prioriteres højt. Du kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens øvrige ledere på tværs af organisationen, og bliver tovholder for afdelingen og dens ca. 20 medarbejderes mangeartede opgaver.

Derudover søger vi dig, der kan sætte kryds ved følgende:

  • At stå i spidsen for en afdeling herunder fokus på kundetilfredshed.
  • Besidder robusthed og ikke er bange for at tage beslutninger.
  • Evne til at håndtere dine opgaver i et tempo fyldt arbejdsmiljø.
  • Behersker engelsk på et professionelt niveau både på skrift og i tale.
  • Du besidder sublime mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.

Som person søger vi dig, der formår at bevare overblikket i en hverdag, hvor mange ender skal mødes. Derudover er du løsningsorienteret, faglig stærk og procesorienteret. Du trives desuden i et miljø, hvor der er fokus på resultater, og hvor der bliver målt på performance.

Praktisk

Opstart: hurtigst muligt.

Arbejdstid: 37 timer ugentlig, indenfor normal kontortid.

Varigheden af ansættelsen er minimum 6 måneder, med mulighed for fastansættelse.

løn: løn efter kvalifikationer.

Virksomheden har beliggenhed i København.

Rejsedage: 1 rejse ca. hver anden mdr. (1-2 dage)

Vi behandler ansøgninger løbende - så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Virksomheden

xxx

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.