Pakkeshop konsulent - København og Nordsjælland

Opslået: 09-04-2024, job nr. 188582

Bring leder efter en ny kollega til pakkeshopteamet, der kan dække København og Nordsjælland. Vikariatet er på fuldtid i 6 måneder med mulighed for forlængelse og med opstart asap

Sjælland
Vikariat
Fuldtid
23-04-2024
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Vi leder sammen med vores kunde, Bring beliggende i Greve, efter en ny kollega til deres pakkeshopteam.

I rollen som Pakkeshop-konsulent vil du skulle servicere, supportere og administrere Bring pakkeshops beliggende i København og Nordsjælland. Du vil få ansvaret for dit eget distrikt og vil være fast kontaktperson for de pakkeshops, der indgår i dit distrikt.

Du vil derudover være ansvarlig for udvikling og afvikling af Pakkeshops i dit distrikt, og herunder bland andet have ansvaret for;

· Den fysiske opsætning af reoler og andet inventar i pakkeshops

· Opfølgning på konkrete pakkeshop Trustpilot reviews

· Samarbejde med distribution, leverandører og kundeservice

Du vil skulle trives med at køre en del på landevejene, og sikre dig, at de enkelte ejere af de forskellige pakkeshops får den nødvendige sparring for at kunne give den service Bring ønsker kunderne skal modtage ved afhentning af deres pakker.

En dagligdag som Pakkeshop-konsulent består blandt andet af følgende:

  • Gennemsnitligt sikre 2 Shopbesøg om dagen mhp. service og optimering af processer
  • Udvikle/forbedrer processerne og udstyret
  • Du yder support på telefoniske henvendelser fra pakkeshops
  • Komme med idéer til udviklingen af eksisterende systemer og processer
  • KPI-opfølgning på de enkelte pakkeshops
  • Fejlmeddele IT udfordringer
  • Udarbejdelse af kontrakter til nye og eksisterende pakkeshops

Den ideelle kandidat

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, og med stor fokus på medarbejdertrivsel. Vi ser gerne, at du har erfaring med kundeservice, og selvstændigt at strukturere din dagligdag.

For at trives i jobbet, skal du:

  • Du planlægger selv din arbejdsdag
  • Få energi af at opsøge og tale med mange forskellige nye mennesker på en dag
  • Problemløse og få et kick ud af at få ting til at ske

Derudover, så er det et krav, at du har kørekort B, samt kan begå dig på dansk og engelsk.

Det praktiske

Stillingen er en tidsbegrænset til 6 måneder men med mulighed for forlængelse. Opstart vil være hurtigst muligt.

Løn efter kvalifikationer - Funkionærlønnet

Personalegoder:

  • Pensionsordning
  • Fri telefon, internet og laptop
  • Firmabil

Søg jobbet i dag

Hvis ovenstående fangede din interesse, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag, da vi holder samtaler løbende. Klik på 'Søg jobbet' for at sende din ansøgning. Hvis du ikke allerede har en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.

Virksomheden

Pakkeshopteam DK's opgave er at sikre et omkostningseffektivt og innovativt netværk af pickuppoints i Danmark til den ønskede kvalitet, for at skabe tilfredse og loyale kunder. Dette skal gøres af engagerede og kompetente medarbejdere, der har HMS i fokus.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.