Jobbet
Er du klar til at tackle både administrative og kommunikative udfordringer i en dynamisk atmosfære? Som vores Staffing & Recruitment Assistant får du en vigtig rolle med at hjælpe vores team af rekrutteringskonsulenter. Du kommer til at være i kontakt med vores mange vikarer og kunder og har en vigtig rolle i at holde hjulene i gang og sikre, at vi leverer den topkvalitet, Moment er kendt for
Af arbejdsopgaver kan nævnes:
- Telefonisk og skriftligt kontakt med vikarer og kunder. Bl.a., bestillinger, sygemeldinger, lønspørgsmål og generelle spørgsmål til vores mange jobs.
- Vagtplanlægning og koordinering i Moments eget IT-system samt outlook.
- Hjælpe rekrutteringskonsulenterne med at finde og screene kandidater telefoninterviews.
- Diverse ad-hoc opgaver.
Jobbet indeholder en høj grad af administrative opgaver og brug af Outlook samt Moments eget IT-system. Du skal være indstillet på ofte at arbejde selvstændigt, i højt tempo og med korte deadlines. Du har selv ansvaret for at koordinere og prioritere de opgaver der kommer ind, hvorfor ansvarlighed er en vigtig faktor.
Teamet du bliver en del af, er en blanding af søde, sociale og kompetente mennesker. Alle er studerende, så der rig mulighed for at kunne spejle sig i hinanden og måske endda udveksle noter. Vi går op i at have det sjovt, også med de resterende afdelinger. Vi afholder ofte fredagsbare eller andre former for arrangementer.
Arbejdstid, vagtplanlægning og vilkår:
Arbejdstid:
- Vi har en forventning om at du kan byde ind med 15-20 timers arbejde om ugen, men det kan variere fra uge til uge. Vi har forståelse for eksamens- og praktikperioder, så længe der er en åben dialog om dette.
- I hverdagene er vagterne mellem kl. 05.00-11.00 og 15.00-23.00, af 5-7 timers varighed.
- I weekenderne fra kl. 07.00-20.00, af 5-7 timers varighed.
- I travle perioder kan der også være dagvagter i form at klassiske kontortider (08.30-16.30).
Vagtplanlægning:
- Vagtplanen laves en måned ad gangen i samarbejde med din leder og dine vagtønsker.
- Du er med til at planlægge din egen vagtplan, så længe alle vagter dækkes.
Tillæg og fordele:
- Tillæg til grundlønnen i de tidlige morgentimer, sene aftentimer og i weekenderne.
- Inkluderet frugtordning, aftensmad på aftenvagter i hverdagen og let brød til morgenvagterne.
Din profil
Vi lægger stor vægt på, at du har erfaring med service og administration. Relevant uddannelse er selvfølgelig en fordel, men ikke et krav.
Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt, og tager ansvar for de opgaver, du tildeles. Vi ser gerne, at du er struktureret, pligtopfyldende, serviceorienteret, trives i høj grad med administrative opgaver og er god til at få noget fra hånden. Da du også skal have kontakt med vikarer og kunder, er det vigtigt, at du også er udadvendt og ikke er bleg for at tage en beslutning. Det vil være en fordel, at du har erfaring med koordinering og kan holde snuden i sporet - også på rutineprægede opgaver.
Sidst men ikke mindst, har vi en forventning om, at du har mulighed for at møde på kontoret kl. 05.00 på hverdage.
Vi leder efter dig der er:
- Fleksibel multitasker: Din vagt vil være tempofyldt og med mange opgaver i gang på samme tid.
- Energisk kommunikatør: Både i tale og på skrift.
- Habil IT-bruger: Vi bruger egne systemer, Outlook samt alle moduler i officepakken.
- Initiativrig teamplayer: Godt samarbejde med ens kollegaer er nøglen til en succesrig vagt
- Sprogligt tryk: Vi kommunikerer på både på dansk og engelsk.
- Langsigtet: Du ser dig selv være i stillingen minimum 1 år, eller til endt uddannelse.
Vi holder løbende telefoninterviews og invitere til fysiske samtaler, såfremt vi vurderer du kunne være et potentielt match for arbejdsopgaverne og kulturen i Moment. Den endelige ansættelse vil være midt/slut april.
Vi glæder os til at læse din ansøgning og CV.