Kundekonsulent hos G4S
Har du erfaring med kunder, og har du lyst til at blive del af et team med god energi?
G4S søger lige nu konsulenter der kan sætte kunden i centrum. Med forskellige opgaver i løbet af din dag bliver det aldrig kedeligt, for sammenhold og højt humør kendetegner dine kommende kollegaer i teamet Telemarketing og Retention.
Din erfaring kan komme mange steder fra, men det er dit drive og din tilgang til kunderne der afgør om du bliver en succes.
Arbejdsopgaver:
Telefonisk kundekontakt (både indgående og udgående opkald)
Mailbesvarelser til kunder
Registrering og oprettelse af sager
Tastearbejde
Det vi leder efter er:
Dig med glimt i øjet og god energi
Dig der har erfaring med kunder
Dig der har det godt med at tale med mennesker hele dagen
Dig der har let ved at lære nye IT-systemer
Dig der hurtigt forstår kundens behov og kan reagere på det
Dig der har det fint med at der nogle gange også er opkald med engelsktalende kunder
Det praktiske:
Arbejdstid: 37 timer om ugen (man-tors: 08-16, fre: 08-15:30)
Arbejdssted: Roskildevej 157, 2620 Albertslund
Løn: 169,96kr. i timen (155,92kr. + 9% overenskomstbaseret tillæg)
Opstart: Hurtigst muligt
Varighed: 3 måneder, med mulighed for fastansættelse
De første dage vil din nye manager Susanne sørge for at du falder godt til i rollen, og du får rigeligt med sparring fra rutinerede kolleger.
Bemærk at: Ansættelse hos G4S forudsætter, at du kan godkendes af politiet, jf. lov om vagtvirksomhed.