Customer Loyalty Agent hos Nets

Opslået: 19-03-2024, job nr. 188353

Er du ekspert i at bygge stærke kunderelationer? Og vil du være en del af en organisation, der arbejder for at skabe de bedst mulige digitale løsninger for sine kunder? Se her!

Hovedstaden
Fastansættelse
Fuldtid
14-04-2024
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

Som Customer Loyalty Agent hos Nets, bliver du en del af et team og en organisation der er med til at forme fremtiden for digital bankning, og du vil komme til at arbejde i et moderne, innovativt og dynamisk miljø.

Omdrejningspunkt for dit arbejde vil være at sikre fastholdelse og kundeloyalitet. Dine primære arbejdsopgaver vil være at besvare indgående opkald og foretage proaktive udgående opkald med det formål at genforhandle aftaler, informere om nye produkter og reducere kundetilbagegang. Fordelingen mellem indgående og udgående opkald afhænger af dine præferencer og hvor behovet er størst.

Herudover vil din hverdag indeholde følgende:

  • Besvarelse af kundehenvendelser og sikre kundetilfredshed.
  • Være en del af udviklingen af nye strategier og aktiviteter for fastholdelse.
  • Udgående opkald til eksisterende kunder med information om nye produkter mm.
  • Bruge feedback fra kunder til at udvikle nye teknikker for at sikre fastholdelse.
  • Forhandling med kunder og krydssalg hos eksisterende kunder.

I forbindelse med opstart i jobbet vil du modtage omfattende træning og introduktion til arbejdsopgaver og dit team vil sørge for, at du bliver godt klædt på og taget godt imod.

Din profil

Hvad gør dig til den rette person til dette job? Du har erfaring med salg, service eller retention, og drives af at være i kontakt med kunder. Du er kendt som en god lytter der er nysgerrig på kundens behov og vil gå langt for at sikre at kunderelationer holder på den lange bane. Mindst lige så vigtigt er det dog, at du udviser den rette indstilling, engagement og nysgerrighed for lære og blive bedre til dit arbejde.

Derudover forventer vi, at du:

  • Er kvalitetsbevidst og i stand til at levere fremragende kundeoplevelser.
  • Er effektiv og præcis i din kommunikation med kunder.
  • Har evnen til at forblive professionel i pressede situationer.
  • Kommunikerer problemfrit på både dansk og engelsk.

Praktisk

Fastansættelse hos Nets med opstart hurtigst muligt.

Der er tale om en fuldtidsstilling og der vil være fleksibilitet ift. mødetider.

Du får en attraktiv og konkurrencedygtig lønpakke og vil under ansættelsen være omfattet af en sundhedsforsikring.

Arbejdslokation: Nets, Ballerup

Moment varetager den indledende del af ansættelsesprocessen og vi vil løbende screene ansøgere og afholde samtaler. Vi glæder os til at modtage ansøgning og CV fra dig!

Virksomheden

At Nets we are working towards realising a one-company approach to development, innovation and doing business, where you’ll be encouraged to think across borders and business areas to find new ways of merging our products, new technologies and market trends into innovative new solutions. We want to attract, develop and engage the best talents and you will be working with colleagues across the Nordics. Whether it is innovation or operation that makes you tick, our company structure allows you to build your own career and grow in a business that encompasses all aspects of the digital payment value chain. We work in a thriving environment characterized by team play and informality and with plenty of social activities within sports, culture and social network.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.