Servicedesk medarbejder med flair for IT

Opslået: 18-03-2024, job nr. 188335

For Region Hovedstadens Center for IT, Medico og Telefoni søger vi servicedesk medarbejdere til enheden Supportservices i København.

Hovedstaden
Vikariat
Fuldtid
08-04-2024
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

For vores kunde Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni søger vi servicedesk medarbejdere til enheden Supportservices. Det er et fuldtidsvikariat på 3 måneder, med gode muligheder for forlængelse.

Du bliver en del af afdelingen, som har ansvaret for betjening af Region Hovedstadens brugere. Det er derfor vigtigt at du er serviceminded og er god til at kommunikere via telefon. Som servicedesk medarbejder bliver du del af en sektion med omkring 50 kollegaer. Da man sidder i et storrumskontor med meget aktivitet og telefonsamtaler på kryds og tværs, er det vigtigt, at man vil kunne trives i et callcentermiljø. Der er ugentligt mellem 6000-8000 kald.

Dine arbejdsopgaver som servicedesk medarbejder vil blandt andet være:

  • Telefonbetjening af regionens brugere.
  • Håndtering af indmeldte fejlsager i CIMT’s brugerportal.
  • Remote fejlsøgning på udstyr, stationær/bærbar PC, printere og PDA’er.
  • Sagsregistrering.
  • Ad hoc-opgaver inden for IT.

Ved ansættelse vil man få en grundig oplæring på omkring 14 dage.

Din profil

I denne supportfunktion vil man tage kald fra en såkaldt bred linje. Det vil sige, at dine indgående kald vil være forskellige og ikke kun vedrørende en enkelt type problemstillinger. Det er derfor vigtigt, at du er god til at stille konkrete spørgsmål, hvor du hurtigt kommer ind til sagens kerne. Da opkaldene konstant varierer, forventes det ligeledes, at du er hurtig til at omstille dig og finde information/løsning på givne problemstillinger. Vi forventer derudover, at du har et udpræget servicegen, som skinner tydeligt igennem i din kundedialog.

Vi forestiller os at du:

  • Har et godt kendskab til kundebetjening via telefon og kan kommunikere med brugere på vidt forskellige faglige og organisatoriske niveauer på et let forståeligt dansk.
  • Har kendskab til følgende produkter: Windows 7, MSOffice, AD, samt kendskab til netværk og print.
  • Har et grundlæggende servicegen og et godt humør.
  • Generelt god systemforståelse.
  • Har en flair eller en stor interesse indenfor IT.

I denne stilling er det ikke altafgørende at du har erfaring inden for IT, men det kan dog være en fordel. Det vigtigste er, at du har flair eller interesse inden for IT-området og er god til at videreformidle til andre.

Der er en uformel tone og høj faglighed i afdelingen. Det værdsættes, at man kommer med en engageret og energisk tilgang til sit arbejde. Godt humør og kollegialt godt samarbejde vægtes højt.

Arbejdstid og løn

Vikariatet vil have opstart 1/5 og løber 3 måneder frem. Der er dog gode muligheder for forlængelse.

Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 8.00-16.00 til trods for, at selve Servicedesken har åbent 24-7. Det er dog forventet, at man kan udvise fleksibilitet, såfremt der skulle blive behov for det.

Lønnen er 160 kr. i timen + et 9% overenskomstbaseret tillæg.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvor der efterfølgende vil være samtaler hos Region Hovedstaden.

Virksomheden

Region Hovedstadens Center for It, Medico og Telefoni har ansvaret for anskaffelse, vedligeholdelse, drift og udvikling af al IT, medicoteknik og telefoni i Region Hovedstaden og har et budget på ca. 1,5 mia. kr. Sektionen har ansvaret for IT-support til Region Hovedstadens mere end 42.000 ansatte.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.