På vegne af CBRE Teknisk servicepartner A/S (Tidligere Intego A/S) søger Moment en serviceleder til virksomhedens lokation i Hasselager ved Aarhus. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du i høj grad får mulighed for at præge din egen jobfunktion, da vi er en virksomhed, som er i vækst og konstant udvikling. Du bliver en del af en innovativ og dynamisk virksomhed med en flad struktur, som åbner døren for mange selvstændige udfordringer. CBRE går ind for løbende personlig og faglig udvikling af medarbejderne, og der lægges op til et landsdækkende tværfagligt samarbejde med dygtige kolleger.
Du sidder måske som serviceleder eller lignende idag, men det kan også være at du arbejder som elektriker og drømmer om at tage hoppet til en ledende funktion.
Nye og gamle kunder
Afdelingen El-teknisk installation & service består i dag af ca. 148 medarbejdere og har kontorer i Århus, Randers og Viborg. I Aarhus bliver du en del af et team på 60 teknikere/elektrikere, 6 andre serviceledere og en afdelingsleder. Du kan forvente sparring og opbakning som en naturlig del af hverdagen. Du skal servicere en række af virksomhedens eksisterende kunder samt opdyrke nye, primært inden for industri og erhverv. Som Serviceleder har du medarbejderansvaret for teknikerne i din reference men fleksibiliteten er stor og man hjælper hinanden internt med at bemande opgaverne, hvilket gør bemandingen fleksibel og din hverdag nemmere.
Dit ansvar bliver at sikre høj kundetilfredshed samt en optimal ledelse og drift af dine serviceopgaver og teknikere. Du får brug for din sunde fornuft, lederegenskaber og et godt købmandskab. Vi forventer, at du:
- Sikrer effektiv drift, salg og kundepleje - herunder mersalg
- Er en kompetent teknisk sparringspartner for teknikere og sikrer deres udvikling
- Er handlingsorienteret og formår at uddelegere opgaver
- Leder og koordinerer opgaver og projekter
Hvad leder vi efter?
Vi søger en lokalt forankret serviceleder der med direkte reference til afdelingslederen i Aarhus kan bidrage til afdelingens udvikling. Kundekontakten fylder meget i servicelederens hverdag hos CBRE, og du skal trives med at være deres primære kontaktperson. Du er typen som trives bedst med at være ude hos kunderne fremfor på kontoret. For at løfte opgaven skal du have erfaring med:
- At opbygge og vedligeholde gode relationer til kunder og teknikere
- At agere proaktivt som sparringspartner for kunden
- Kalkulationer, administration og økonomistyring af opgaver
- Koordinering af serviceopgaver og sammensætning af det rette team
Hvem er du?
Du er udadvendt af natur og trives derfor med den hyppige kundekontakt. Du er god til at stille målrettede spørgsmål, som kan afdække kundens behov og ønsker, og derudfra præsentere ideer og løsninger, som kan skabe værdi hos kunden.
Du er teknisk begavet og kan sparre med såvel kunder som teknikere. Du har:
- Erfaring fra en lignende stilling og branche – gerne fra industrien
- En baggrund som elektriker, industrielektriker eller elinstallatør gerne med ledelseserfaring
- Nysgerrighed når du taler med kunder, lytter efter nye "åbninger" og er løsningsorienteret
- Har et solidt netværk og en passion for kundepleje
Proces
Den indledende proces varetages af Moment som varetager den første runde af samtaler. Herefter følger samtaler hos CBRE på kontoret i Aarhus.
Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne din ansøgning i dag. Forventet opstart er snarest muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.