Bliv en del af APCOAs dygtige salgsteam
APCOA vækster med nye spændende forretningsområder, og søger i den forbindelse en Account Manager til deres dygtige salgsteam i Danmark til at løfte forretningen til nye højder. I stillingen vil du komme til at bruge din sans for forretning til at hjælpe APCOAs kunder med at udvikle og fremtidssikre deres investeringer.
Som en vigtig del af deres succesfulde salgsteam vil du arbejde med dygtige, uhøjtidelige og erfarne kolleger med forskellige baggrunde som i samlet flok, hver dag er med til at indfri fælles, personlige og ambitiøse mål.
Dine kunder har alle deres lokationer i Danmark, og din opgave vil bl.a. blive at analysere og udvikle lokationernes potentiale, i tæt samarbejde med kunden og support fra dine kolleger.
Din hverdag vil være på APCOAs kontor i Taastrup.
Vi tilbyder
Som en kommende del af teamet kan du se frem til:
- En lønmodel, der indebærer fast månedsløn, fri bil, pensionsordning og årlig bonus baseret på dine personlige resultater.
- Ansvar for specifik kundeportefølje.
- At blive en del af et ambitiøst, proaktivt og professionelt team.
- Professionel og personlig udvikling, hvor der er mulighed for at stige i graderne.
- Et skræddersyet on-boarding og udviklingsforløb.
- Uddannelse og træning.
APCOA søger dig, som…
… har talent for at drive forretning og en naturlig evne til at bygge relationer. Du er drevet af at skabe resultater, og fokuseret på virksomhedens vækst og din personlige udvikling.
Som Account Manager kommer du til at drive hele salgsprocessen, og blive ansvarlig for at præsentere deres koncepter og forretningsmodel samt indgå aftaler med deres kunder. APCOA ser derfor gerne, at du har en god evne til at skræddersy, beskrive og præsentere den bedste løsning som passer til den enkelte kundes behov.
Desuden er det essentielt, at du forstår, hvor vigtig brugen af CRM-systemer er, for at optimere dit og teamets salgsarbejde. Det er afgørende for APCOA, at du bruger og drager nytte af førende teknologier, og derfor er det vigtigt, at du har flair for IT.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Kan kommunikere på et professionelt niveau på dansk - i både skrift og tale.
- Har erfaring med salg eller kundeservice
- har erfaring med Sales Force eller lignende globalt CRM-system
Det er en fordel, hvis du
- Har en kommerciel uddannelse
- Dokumenterede salgsresultater
- Kendskab til ejendomsbranchen
For at lykkes i rollen, er dine personlige kompetencer:
- Positiv indstilling
- Målrettet
- Kommunikerende
Praktiske oplysninger
Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Research Consultant, Laura Offenbach, på loo@moment.dk.
Tiltrædelse 1. august 2024 – eller efter aftale.
Læs mere om virksomheden på www.apcoa.dk.