Facility Administrator til Crédit Agricole i KBH

Opslået: 02-06-2023, job nr. 184717

Brænder du for Facility Management, og har du erfaring med administrativ HR? Så har vi en mulighed til dig hos Crédit Agricole i hjertet af København.

Hovedstaden
Vikariat
Deltid
16-06-2023
Ansøgningsfristen er overskredet. Se vores andre ledige stillinger her.

Jobbet:

På vegne af Crédit Agricole søger vi endnu en kollega til den nyåbnede filial i Danmark.

Din fornemmeste opgave bliver at sikre den daglige drift og indkøb til kontoret i København, hvor arbejdsopgaverne vil være mangeartet.

Du bliver en vigtig brik i samarbejdet mellem dine kollegaer i Frontoffice, men også support til både Finance og HR der har base i Stockholms filialen. Teamet i København består af 4 Front Office medarbejdere, hvor du vil blive det administrative bindeled.

Ud over at styre de daglige opgaver på kontoret, vil du også assistere dine kollegaer i andre afdelinger. Du kommer f.eks. til at assistere med at koordinere forretningsrejser, registrere syge- og feriedage, samt koordinere og klargøre arbejdspladser til nye kollegaer. Derudover kommer du til at hjælpe økonomiafdelingen med tage imod, kontrollere og videresende udlæg m.m.

Dine ansvarsområder vil blandt andre være:

  • Håndtering af fakturaer, udlæg og organisering af forretningsrejser.
  • Support til HR med registrering af ferie- og sygedage.
  • Koordinering af Facility opgaver inden for kontorartikler, generel koordinering med leverandører mm.
  • Håndtering af fortrolig post.
  • Yderligere arbejdsopgaver kan forekomme.

For den rette profil vil der være mulighed for at varetage mere specialiserede opgaver som lønsumsafgift og basis jura.

Din profil:

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opnået viden og forståelse for generel Facility Management. Derudover har du erfaring med let HR-drift.

Kendskab til danske procedurer og basis jura vil være en klar fordel.

Kan du nikke genkendende til nedenstående er vi godt på vej:

  • Du trives med at gå selvstændigt til værks og kan lide at være en sparringspartner
  • Trives i et internationalt niveau
  • At være proaktiv er naturligt for dig
  • Behersker dansk og engelsk i både skrift og tale

Arbejdstid og løn

Opstart: Hurtigst muligt.

Der er tale om en deltidsstilling, hvor vi planlægger arbejdstider og dage i samarbejde med dig.
Vi forventer at du som minimum har mulighed for at arbejde 20 timer fordelt på en uge.

Arbejdstider: Mandag-Fredag i tidsrummet 8:30-17:00.

Vikariatet forventes at vare til og med d. 31/12-2023, med mulighed for forlængelse.

Arbejdslokationen: København K.

Løn: Efter kvalifikationer.

Interesseret?

Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted nu!

Virksomheden

Crédit Agricole CIB caters for the universal needs of large Nordic and multinational corporate clients, financial institutions including the municipality sector in all the Scandinavian countries and financial sponsors.

Om Moment

Moment tilbyder studie-, deltids- og fuldtidsjobs og vikariater inden for IT, finance, kundeservice og salg, lager og logistik. Vi er et af Danmarks førende rekrutterings- og vikarbureauer, og som ansat gennem Moment kommer du ud hos nogle af Danmarks mest attraktive virksomheder. Moment varetager hele jobprocessen fra ansøgning til ansættelse, og du er derfor sikret en professionel behandling gennem os. Læs mere om Moment her.