Administrativ logistik medarbejder til Løsning

Opslået: 01-06-2023, job nr. 184700

Har du erfaring med international dokumenthåndtering og forståelse for logistik? Så læs med lige her

Midtjylland
Vikariat
Fuldtid
07-06-2023
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet


Som Assistent i eksportafdelingen bliver du en del af en spændende hverdag, med et stort ansvar. Dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte kontakt til transportører, andre eksterne leverandører og slutbrugere, ordrebehandling, administrative opgaver samt Ad-hoc opgaver.
Du bliver en del af et lille team med en stor kontaktflade, hvor frihed under ansvar og højt til loftet, er nogle af nøgleordene.

Din profil

For at du kan lykkes i rollen, er det vigtigt, at du kommer med relevant erfaring fra en lignende ansættelse inden for logistik, eksport for eksempel spedition. Har du en Speditøruddannelse, er det et plus.

Du tager ansvar for egne opgave men er ikke bleg for at give en hånd med hos kollegaerne. Du skal kunne træffe selvstændige beslutninger, som har stor betydning for hele forretningen. Med dit gode humør og store drive, går du til opgaverne med nysgerrighed og interesse. Du er ivrig efter at gøre en forskel og vil gerne være med til at optimere processer og fremtidens arbejdsgange.

Din introduktion til virksomheden og arbejdsopgaverne vil foregå via sidemandsoplæring, og du vil referere til virksomhedens Warehouse Manager.

Du trives i en administrativ rolle, hvor håndtering af mange dokumenter og data er en naturlig del af din hverdag. Du er ansvarlig og kompetent inden for dit felt og har evnen til at skabe relationer.

For at lykkes i rollen forventer vi, at du:

  • Har erfaring med international dokumenthåndtering
  • Er nysgerrig, tager initiativ og IT kyndig
  • Kan tale engelsk - tysk er et kæmpe plus
  • Arbejder struktureret og resultatorienteret
  • Kan starte hurtigst muligt og arbejde fuldtid frem til 20. august 2023

Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til IT-systemet, C5.

Arbejdstid og løn

Din arbejdstid ligger mandag til fredag inden for almindelig kontortid.

Der er tale om et vikariat frem til 20. august med mulighed for fastansættelse.

Løn efter kvalifikationer.

Da vi ønsker at finde en kandidat med mulighed for en hurtig opstart, vil vi løbende afholde samtaler. Vi anbefaler dig derfor at søge jobbet allerede i dag. Vedhæft gerne dit CV.

Virksomheden

Holmris B8, hvor Innovation, bæredygtighed, rådgivning og design er samlet ét sted. Holmris B8 blev stiftet tilbage i 1937, og fokuserer i dag på møbler, som skaber værdi for mennesker. Det er en international virksomhed, hvor kvalitet og design går hånd i hånd.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.