Jobbet
Vi søger dig, som elsker service og drives af at bygge en langsigtet og professionel relation til Pelicans kunder. Du vil i jobbet som butiksmedarbejder hos Pelican skulle sørge for at alle kunder tilbydes den bedst tænkelige løsning, hvorfor du skal være villig til at yde en helt ekstraordinær service. Pelican har en blanding af både privat- og erhvervskunder, hvorfor ingen dage er ens.
Du vil i jobbet få følgende opgaver:
- Salg af Pelicans produkter i butikken
- Udlejning af opbevaringsrum til private og erhverv
- Administrativt arbejde
- Vedligeholdelse af butik og lager
- Bygge langsigtede relationer med Pelicans kunder
- Give Pelicans kunder en kundeoplevelse med et usædvanlig højt serviceniveau og viden omkring produktet
Din profil:
Vi forestiller os, at du fra tidligere har erfaring med salg og service eller kommer fra detailbranchen.
Derudover forestiller vi os, at du:
- Er initiativrig og selvsikker i dialogen med kunden
- Er en glædespreder, der elsker service og salg
- Har let ved at lære nye IT-systemer
- Behersker dansk og engelsk både på skrift og i tale
- Nyder at have meget ansvar, da du til tider vil være alene på sitet
Pelican tilbyder alle deres medarbejdere gode muligheder for personlig udvikling. Pelican er en virksomhed i vækst, så kom med på denne spændende rejse!
Arbejdstid og løn
Arbejdstiden er 28 timer om ugen, med opstart d. HURTIGST MULIGT
Pelican har åbent i hverdagene mellem 10:00-18:00 og både lørdag og søndag fra 10:00-14:00, hvorfor du skal kunne se dig selv arbejde i hele tidsrummet.
Arbejdspladsen vil være på sitet i Valby og Ellebjerg
Der tilbydes en fast løn på 18.000 kr. + bonus
Proces
Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så send din ansøgning allerede i dag.