Om jobbet
På vegne af Region Sjællands søger vi imødekommende helpdeskmedarbejdere til en endagsopgave i Ringsted fredag d. 28. oktober.
Vi søger dig, der brænder for at hjælpe brugerne med at få det fulde udbytte af it-udstyret og bidrage til, at afdelingen fremstår som en faglig stærk og serviceorienteret samarbejdspartner.
Dine primære opgaver vil bl.a. være:
- First line telefonsupport til brugerne
- Sagsregistrering og -dokumentation i koncernens IT’s sagsregistreringssystem
- Brugerstyring via AD og brugerstyringsværktøjer
- Overdragelse af opgaver til andre kollegaer i afdelingen samt øvrige samarbejdspartnere.
Din profil
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesbaggrund eller har andet relevant erfaring med at arbejde i en helpdesk. Vi forventer, at du har bredt kendskab til it-tekniske og administrative systemer og er meget selvkørende. Din it-tekniske og administrative baggrund gør, at du forstår at afdække de udfordringer, du bliver mødt med, herunder at formulere de tilgrundliggende problemstillinger.
Derudover ser vi også gerne, at du er:
- Resultatorienteret og kvalitetsbevidst
- Stærk til at arbejde systematisk og selvstændigt
- Analytisk, metodisk og kan håndtere flere opgaver på én gang
Det er en endagsopgave som foregår fredag d. 28. oktober i Ringsted.
Vikariatet er på 8 timer i tidsrummet 07.00-15.00 inklusiv pause. Lønnen er 200 kr. i timen.
Adressen er Ærtekildevej 1, 4100 Ringsted
Er du den rette profil?
Interesseret? Klik på 'Søg jobbet' for at skrive din ansøgning. Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.
Vi glæder os til at høre fra dig!