Jobbet
Moment søger en erfaren og udadvendt HR-profil til et vikariat i Fiskeristyrelsens HR-afdeling. Du bliver en del af et HR-team, der varetager en bred vifte af administrative HR-opgaver, hvor højt humør og sparring på tværs i teamet vægter højt. Dine primære opgaver vil være centreret omkring den administrative del af Fiskeristyrelsen ansættelser - som for eksempel udarbejdelse og forhandling af løntilbud, kontrakter samt ad hoc-opgaver. Du skal være i stand til, selvstændigt, at håndtere flere opgaver på én gang og prioritere arbejdet.
Din profil
Din uddannelsesbaggrund er ikke altafgørende - det er dine kompetencer, erfaring og personlighed, vi går efter. Det er et krav at du har erfaring med det statslige område - herunder særligt statslige overenskomster. Du vil, i rollen, have en bred berøringsflade i organisationen, så det er vigtigt, at du er udadvendt og proaktiv, samt at du evner at stå i spidsen for forskelligartede opgaver uden den store introduktion. Du har et godt drive, er nysgerrig og tør stille de vigtige spørgsmål, samtidig med at du formår at holde øjnene på bolden.
For at blive en succes i jobbet ser vi gerne, at du:
• Har kendskab til HK og AC-overenskomst
• Har relevant erfaring – meget gerne fra det statslige område
• Er dygtig til at kommunikere - særligt på skrift
• Arbejder struktureret og har et godt overblik
Sidst, men ikke mindst, er du venlig og omgængelig.
Efter endt oplæring, vil der være mulighed for at arbejde hjemme fra 1-2 dage om ugen.
Arbejdstid, løn og proces
Der er opstart hurtigst muligt, med et 12 måneders vikariat. Der kan være mulighed for yderligere forlængelse.
Vikariatet er fuldtid.
Timeløn efter kvalifikationer
Arbejdssted: Nyropsgade 30 i København.
Interesseret?
Vi afholder løbende samtaler så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig