Dynamisk stilling i stor koncern
På vegne af vores kunde City Container A/S søger vi 1-2 disponenter til kontoret i Farum. City Container beskæftiger ca. 500 medarbejdere, der tilbyder moderne løsninger til transport og håndtering af affald. Du kan nu blive en del af en dynamisk virksomhed i rivende udvikling og vækst, og hvor du derfor har mulighed for at få en masse ansvar og der er gode muligheder for personlig- og faglig udvikling herunder at avancere internt i virksomheden.
Som kommende disponent bliver du del af et større team bestående af disponenter og chauffører, som du løbende vil være i tæt dialog med. Der er højt til loftet i virksomheden og stemningen er både præget af professionalisme og samarbejdsglæde.
Du kan se frem til en arbejdsdag med følgende opgaver:
Som disponent vil dine primære opgaver være at planlægge og konstant optimere kørslen og ruteplanerne for komprimatorbilerne. I samarbejde med dine kollegaer er din vigtigste opgave at sikre gode kundeoplevelser hver gang. Du vil derfor være med til at øge servicegraden, at skabe mersalg og optimere kundernes løsninger. Dit ansvarsområde vil primært være komprimatorbiler, men der kan på sigt blive mulighed for at arbejde med liftbiler.
Drifts- og administrationsopgaver fylder ligeledes i dagligdagen i stillingen, og du vil her stå for disponering og opfølgning af den daglige drift. Det kan eksempelvis være i forhold til ruteplanlægning, timegodkendelser i VISMA og godkendelse af ordre til fakturering.
Derudover vil du varetage følgende arbejdsopgaver:
- Ansættelser af chauffører og chaufførsamtaler
- Afholdelse af chaufførmøder
- Opfølgning på kørehviletider
- Koordinering ifht. værksted, skader på bil, service og vedligehold
- Opstart og implementering af kunder
- Kundeansvar.
Din profil
Vi søger en engageret og effektiv disponent, der har erfaring fra renovationsbranchen og kendskab til komprimatorbiler. Der er vigtigt, at du er i stand til at skabe overblik, se sammenhænge og planlægge i et arbejdsmiljø, der hele tiden ændrer sig.
Du formår at se mønstre, skabe optimale løsninger og eksekvere, så der leveres rettidigt, og driften går op i en højere enhed. Derudover vægtes det højt, at du har gode kommunikative og koordinerende evner og er proaktiv i din arbejdstilgang, da der løbende vil være samarbejde og koordinering mellem chauffører/salg/kunde og administration.
Dertil ser vi gerne, at du:
- Har erfaring med Navision eller andet ERP-system.
- Er fleksibel, ansvarlig og loyal.
- Taler og forstår dansk.
Praktiske informationer
Der er tale om en fuldtidsstilling mandag-fredag med fleksible arbejdstider i tidsrummet kl. 06.00-18.00 og stilling er en fastansættelse direkte ved City Container A/S i Farum.
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, som indeholder pension og sundhedsforsikring.
Stillingen er med henblik på hurtig opstart. Vi anbefaler dig derfor at sende os din ansøgning med det samme.
Er du interesseret?
Klik på 'Søg jobbet' for at skrive din ansøgning. Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.
Vi ser frem til at høre fra dig.