Vil du redde ferien for andre?
I rollen som kundesupporter hos SOS International, vil du bruge dit servicegen, din indre problemknuser og din evne til at finde løsninger, til at redde rejsende ud af svære situationer. Du vil opleve et miljø hvor to arbejdsdage aldrig er ens og godt kollegaskab vægtes højt. Du bliver en del af et team, der sørger for, at rejsende får hjælp hvis bilen får nedbrud i udlandet. Du vil hjælpe kunderne med kontakt til værksteder, hotel, biludlejning mm. Desuden vil du få muligheder for at bruge dine sproglige kompetencer når du er i kontakt med diverse samarbejdspartnere.
Herudover får du:
- Job i en af Nordens største assistanceorganisationer
- Solid grunduddannelse med fokus på kundeservice, dialogværktøjer og konflikthåndtering
- Rig lejlighed til at udvikle dine kommunikative og menneskelige kompetencer i praksis
- Spændende kommunikationsopgaver, der spænder bredt over alt fra dialog med kunder, europæiske samarbejdspartnere færge- og flyselskaber, forsikringsselskaber og værksteder
- Et godt socialt miljø, der både udfordrer dig fagligt og udvikler dig personligt
- Forskellige arbejdstider, som ligger både om dagen og om aftenen, hvilket kan tilpasses dine ønsker.
Der vil være tilrettelagt et grundigt introduktionsforløb bestående at både teori/faglig viden og praktisk træning.
Din profil
Du elsker kontakten med andre mennesker og får et kick ud af at hjælpe. Du har empati og formår hurtig at sætte dig i andres sted, så du kan gå kreativt til værks når der skal findes løsninger. Du skaber tryghed hos kunderne og behøver ikke en fast skabelon for hvordan du går til problemer. Derfor vil du trives i et job hvor hver eneste kunde du taler med, skal have en skræddersyet løsning på sit problem.
Du kan spejle dig i følgende:
- Du kommunikerer fantastisk på både dansk og engelsk i skrift og tale (taler du et tredje sprog, som tysk, spansk, italiensk, fransk, polsk, tyrkisk eller serbokroatisk kan det også være relevant)
- Du har måske erfaring fra et tidligere job, hvor kundeservice var din vigtigste opgave
- Du kan levere professionel og empatisk assistance over telefonen ud fra gældende forsikringsbetingelser, som du formidler med baggrund i den konkrete nedbrudssituation
- Du evner at kommunikere med forskellige personligheder og tilpasse din kommunikation
- Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort, så du har et basalt bilkendskab
- Stillingen fordrer fremvisning af straffeattest
- I ugerne 28-31 kan du arbejde minimum 30 timer ugentligt
Praktisk
Der er opstart hurtigst muligt og du skal senest kunne starte i uge 23. Du skal kunne se dig i jobbet frem til d. 21/8 men meget gerne længere frem i tiden. Du har højest planlagt en uges ferie i løbet af sommeren.
Du har stor indflydelse på det ugentlige timeantal, dog minimum 15 timer. Dog skal du kunne arbejde minimum 30 timer i ugerne 28-31, som er den travleste periode hos SOS International.
Der vil være mulighed for at tage vagter på alle ugens dage og på alle tider af døgnet, hvor du selv har stor medbestemmelse.
Du vil blive ansat direkte hos SOS International. Lønpakken består af en fast timeløn, overenskomstbestemt tillæg på 7%, samt tillæg i forbindelse med arbejde i aften-, natte- og weekendtimer.
Proces
Moment varetager den indledende del af ansættelsesprocessen og der er for nuværende planlagt samtalerunder hos SOS International d. 19/5, 24/5 og 1/6.