Kundesupportere til SOS International i Aarhus

Opslået: 12-05-2022, job nr. 172096

Vil du redde ferien for andre? Kan du trylle problemer om til løsninger, og motiveres du af at levere fantastisk service og store smil hos kunderne. Læs mere her!

Midtjylland
Fastansættelse
Fuldtid
02-06-2022
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Vil du redde ferien for andre?

I rollen som kundesupporter hos SOS International, vil du bruge dit servicegen, din indre problemknuser og din evne til at finde løsninger, til at redde rejsende ud af svære situationer. Du vil opleve et miljø hvor to arbejdsdage aldrig er ens og godt kollegaskab vægtes højt. Du bliver en del af et team, der sørger for, at rejsende får hjælp hvis bilen får nedbrud i udlandet. Du vil hjælpe kunderne med kontakt til værksteder, hotel, biludlejning mm. Desuden vil du få muligheder for at bruge dine sproglige kompetencer når du er i kontakt med diverse samarbejdspartnere.

Herudover får du:

  • Job i en af Nordens største assistanceorganisationer
  • Solid grunduddannelse med fokus på kundeservice, dialogværktøjer og konflikthåndtering
  • Rig lejlighed til at udvikle dine kommunikative og menneskelige kompetencer i praksis
  • Spændende kommunikationsopgaver, der spænder bredt over alt fra dialog med kunder, europæiske samarbejdspartnere færge- og flyselskaber, forsikringsselskaber og værksteder
  • Et godt socialt miljø, der både udfordrer dig fagligt og udvikler dig personligt
  • Forskellige arbejdstider, som ligger både om dagen og om aftenen, hvilket kan tilpasses dine ønsker.

Der vil være tilrettelagt et grundigt introduktionsforløb bestående at både teori/faglig viden og praktisk træning.

Din profil

Du elsker kontakten med andre mennesker og får et kick ud af at hjælpe. Du har empati og formår hurtig at sætte dig i andres sted, så du kan gå kreativt til værks når der skal findes løsninger. Du skaber tryghed hos kunderne og behøver ikke en fast skabelon for hvordan du går til problemer. Derfor vil du trives i et job hvor hver eneste kunde du taler med, skal have en skræddersyet løsning på sit problem.

Du kan spejle dig i følgende:

  • Du kommunikerer fantastisk på både dansk og engelsk i skrift og tale (taler du et tredje sprog, som tysk, spansk, italiensk, fransk, polsk, tyrkisk eller serbokroatisk kan det også være relevant)
  • Du har måske erfaring fra et tidligere job, hvor kundeservice var din vigtigste opgave
  • Du kan levere professionel og empatisk assistance over telefonen ud fra gældende forsikringsbetingelser, som du formidler med baggrund i den konkrete nedbrudssituation
  • Du evner at kommunikere med forskellige personligheder og tilpasse din kommunikation
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort, så du har et basalt bilkendskab
  • Stillingen fordrer fremvisning af straffeattest
  • I ugerne 28-31 kan du arbejde minimum 30 timer ugentligt

Praktisk

Der er opstart hurtigst muligt og du skal senest kunne starte i uge 23. Du skal kunne se dig i jobbet frem til d. 21/8 men meget gerne længere frem i tiden. Du har højest planlagt en uges ferie i løbet af sommeren.

Du har stor indflydelse på det ugentlige timeantal og bestemmer selv om det skal være eksempelvis 15 eller 37 timer. Dog skal du kunne arbejde minimum 30 timer i ugerne 28-31, som er den travleste periode hos SOS International.

Der vil være mulighed for at tage vagter på alle ugens dage og på alle tider af døgnet, hvor du selv har stor medbestemmelse.

Du vil blive ansat direkte hos SOS International. Lønpakken består af en fast timeløn, overenskomstbestemt tillæg på 7%, samt tillæg i forbindelse med arbejde i aften-, natte- og weekendtimer.

Proces

Moment varetager den indledende del af ansættelsesprocessen og der er for nuværende planlagt samtalerunder hos SOS International d. 19/5, 24/5 og 1/6.

Virksomheden

SOS International er en af de førende assistanceorganisationer i Norden. Fra alarmcentraler i Danmark, Sverige, Norge og Finland yder SOS International akut assistance overalt i verden, nat og dag, hele året rundt. SOS International tilbyder en bred vifte af løsninger i form af verdensomspændende læge- og rejseassistance, vejhjælp samt sundhedsløsninger. SOS International har et omfattende netværk af kvalificerede leverandører og partnere over hele verden, samt seks strategiske partnerkontorer i højvolumenområder. Med mere end 1.000 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og til sammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog. SOS International blev etableret i 1961 og ejes af 13 af de største forsikringsselskaber i Norden. SOS International har en sagsvolumen, der placerer virksomheden som en af de største assistanceorganisationer i Norden.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.