Jobbet
Du bliver en del af Daily Banking & Self Service Support, som sidder med indgående kald fra bankens kunder. Din primære opgave vil være at rådgive kunderne i forhold til brug af, for eksempel Netbank og NemID i forbindelse med onlinehandel og andre udfordringer, som kunderne står over for.
Kaldene kan omhandle spørgsmål til:
- Hjælp til brugen af NemID
- Hjælp til brugen af Netbank
- Fejl i Netbank/Mobilbank.
Alt i alt handler det om at yde sublim service til kunderne i Danske Bank - uanset hvilken henvendelse kunden har.
Du bliver klædt godt på til opgaven med et introforløb, så du allerede fra start har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt - samtidig med, at du hjælper og vejleder hver enkelt kunde.
Du vil blive en del af et team, som fokuserer på sammenhold, sparring og hjælpsomhed.
Er det dig, vi leder efter?
Vi leder efter dig, som elsker at yde god kundeservice. Du trives i en hverdag fyldt med kundekontakt over telefonen og kan arbejde hele perioden uden forventeligt fravær. Kundernes udfordringer er af lettere teknisk karakter, og det vil være dit job at hjælpe dem og formidle hjælpen, så alle kundetyper forstår dig. Der er dog intet krav om, at du skal være IT-ekspert.
Herudover skal du kunne nikke genkendende til følgende:
- Sublim kundeservice er en del af dit DNA.
- Du er kommunikativ stærk og behersker dansk og engelsk på skrift og i tale.
- Du forstår at styre samtalen, være proaktiv og spørge ind til kundens ønsker og behov.
Du skal derudover kunne fremvise straffeattest og bekræfte, at du ikke er registreret i RKI eller lignende.
Praktisk
Opstart vil være mandag d. 31. januar og vikariatet forventes at vare 3 måneder med mulighed for forlængelse.
Arbejdstiden vil være man-søn i tidsrummet 08:00-21:00.
Lønnen er 169,6 kr. i timen (Timeløn: 160 kr., samt et overenskomstbestemt tillæg på 6% af din timeløn).
Arbejdslokationen er Aarhus - tæt på Hovedbanegården.