Frisk servicemedarbejder søges

Opslået: 03-12-2021, job nr. 161962

Trives du i en hverdag med mange forskellige praktiske opgaver? Har du et stort servicegen og en positiv udstråling? Har du lyst til at arbejde i en offentlig virksomhed?

Hovedstaden
Vikariat
Fuldtid
06-12-2021
Ansøgningsfristen er overskredet. Se vores andre ledige stillinger her.

Jobbet

Din arbejdsplads bliver hos en offentlig styrelse i København, hvor dit team er med til at løse hverdagens små og store serviceopgaver og opretholde driften. Jobbet består af alt fra opdækning til møder, opfyldning af forbrugsvarer, samt servicering af AV-udstyr til udlån af cykler, og modtagelse af gæster eller leverancer til Ministeriet. Du skal regne med en hverdag med masser af bevægelse, både mellem husene og op og ned ad trapper.

Vi tilbyder et alsidigt, selvstændigt og udfordrende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede medarbejdere.

Dine opgaver vil typisk bestå af:

  • Opdækning og servering til møder
  • Servicering af kaffemaskiner og tekøkkener
  • Servicering af printere og AV-udstyr
  • Soignering af offentlige rum (foyer, caféområder m.m.)
  • Modtagelse og opfyldning af varer
  • Andre forefaldende opgaver.

Din profil

Måske er du igang med et sabbath år inden du starter på studie, eller også er du bare en person, der trives med praktiske opgaver og kan lide at udøve en god service. Uddannelse eller tidligere erfaring er ikke afgørende. Vi forventer bare at du er motiveret til jobbet og kan tænke løsningsorienteret. Derudover forventer vi at du:

  • kan lide at bevæge dig og er typen, der gerne tager trappen når der er mulighed for det.
  • er servicemindet, fleksibel og imødekommende
  • er omstillingsparat og tager ansvar for de opgaver du bliver stillet
  • er positiv og energisk og udadvendt
  • kan arbejde selvstændigt og proaktivt
  • er pligtopfyldende og god til at samarbejde med mange forskellige mennesker

Praktisk

Opstart mandag den 13. dec.

Arbejdstider: Fuldtid på 37 timer om ugen fordelt på hverdage i tidsrummet mellem kl 07:30-16:00 (varierende mødetid efter vagtplan). Der vil i sjældne tilfælde kunne forekomme arbejde om aftenen.

Timeløn: 175 kr. + 6% i fritvalgstillæg (Betalt frokostpause)

Vikariat frem til 30-04-2022

Arbejdssteddet ligger centralt i København.

Virksomheden

Virksomheden er en offentlig styrelse placeret centralt i København, med en uformel omgangstone og positivt kolegialt sammenhold.

Om Moment

Moment tilbyder studie-, deltids- og fuldtidsjobs og vikariater inden for IT, finance, kundeservice og salg, lager og logistik. Vi er et af Danmarks førende rekrutterings- og vikarbureauer, og som ansat gennem Moment kommer du ud hos nogle af Danmarks mest attraktive virksomheder. Moment varetager hele jobprocessen fra ansøgning til ansættelse, og du er derfor sikret en professionel behandling gennem os. Læs mere om Moment her.