Kundeservicemedarbejdere for Zalando

Opslået: 19-11-2021, job nr. 161311

Vil du arbejde hjemmefra, og være en del af en international virksomhed? Så søg jobbet som kundeservicemedarbejder for Zalando. Opstart den 6/12.

Hele landet
Vikariat
Fuldtid
28-11-2021
Ansøgningsfristen er overskredet. Se vores andre ledige stillinger her.

Teleperformance søger medarbejdere til Zalando

Vi søger de næste kundeservicemedarbejdere til Teleperformance - Motiverer det dig at hjælpe mennesker, og kan du lide at gøre kunderne glade? Så er det dig vi søger!

Lyder det som dig, så har vi jobbet!

Zalando er Europas førende online modeplatform, og Zalando har over 4500 mærker som de forhandler til over 45 milion kunder på verdensplan. Det er disse eksisterende kunder i Danmark, du skal besvare henvendelser fra.

Du vil skulle arbejde hjemmefra, og Teleperformance vil stille computer og udstyr til rådighed.

Stillingen er en fuldtidsansættelse på tre måneder med en timeløn på 127,5 kr (120 kr. i timen + 6% i overenskomstbaseret tillæg).

Arbejdstiderne er mandag - fredag i tidsrummet 8:00-20:00.

Startdato: 6.december 2021

Stillingen

Som kundeservicemedarbejder har du et stærkt servicegen, og er det dit job at betjene og servicere Zalandos kunder på den bedst mulige måde. Opgaven omfatter primært kundeservice via telefon, men kan også indeholde e-mail og chat.

Hvis du har erfaring med kundeservice, er det helt klart en fordel - dog ikke et krav.

Din profil

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • brænder for at levere en exceptionel god kundeservice
  • bliver motiveret af at hjælpe andre
  • med empati kan sætte dig ind i kundens behov
  • arbejder godt selvstændigt, såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • er målrettet og resultatorienteret
  • taler og skriver dansk
  • er vant til at arbejde med pc og lærer nye systemer hurtigt.

Bliver du ansat, bliver du i første omgang ansat igennem Moment i tre måneder. Hvis samarbejdet fungerer godt fra begge sider er der mulighed for en fastansættelse og et eventyr hos Teleperformance på solrige Kreta i Grænkenland, hvor du vil arbejde med en masse andre kollegaer fra Norden. Flybilletten og boligen er betalt af Teleperformance. 

Ansøgning

Interesseret? Så søg jobbet med det samme via linket - vi tager løbende kontakt til kandidater.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Virksomheden

Teleperformance Nordic is one of the largest customer service providers in the Nordic countries with over 2200 employees in contact centers across the Nordic region (Sweden, Denmark, Norway & Finland). Teleperformance Denmark was established in 1989 under the name Stafet Telemarketing. Teleperformance acquired the Danish branch in 1997, with Teleperformance Denmark since becoming the market leader within the contact center outsourcing industry. Our services are tailored to individual requirements and needs, and include multi-channel customer service (including social media) and CRM, customer acquisition, back office processing, debt collection, multilingual services and technical support. We cover a breadth of industries from well-known local and global brands.

Om Moment

Moment tilbyder studie-, deltids- og fuldtidsjobs og vikariater inden for IT, finance, kundeservice og salg, lager og logistik. Vi er et af Danmarks førende rekrutterings- og vikarbureauer, og som ansat gennem Moment kommer du ud hos nogle af Danmarks mest attraktive virksomheder. Moment varetager hele jobprocessen fra ansøgning til ansættelse, og du er derfor sikret en professionel behandling gennem os. Læs mere om Moment her.