HR- og Rekrutteringskonsulent til Vejle

Opslået: 19-10-2021, job nr. 159022

Sæt din erfaring med kundehåndtering og koordinering i spil i en attraktiv stilling som HR- og rekrutteringskonsulent hos Moment i Vejle.

Midtjylland
Fastansættelse
Fuldtid
05-12-2021
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

Som HR- og Rekrutteringskonsulent hos Moment bliver du direkte kontaktperson for nogle af Danmarks største virksomheder og nogle af de dygtigste unge mennesker i landet.

Dit primære ansvar bliver at hjælpe Moments kunder, så de altid er dækket ind med det rette antal medarbejdere til at imødekomme deres behov. Du kommer til at få ansvaret for egne kunder, og der vil derfor være en høj grad af selvstændighed i jobbet. Du får på sigt ansvaret for at udvikle dine kunder i form af mersalgsindsatser i samarbejde med din nærmeste leder og salg.

Grundlæggende handler dit job om at udvælge og afholde personlige og telefoniske samtaler med kandidaterne samt proaktivt at igangsætte nye tiltag i forhold til kunder og vikarer for at sikre den fornødne fleksibilitet og kvalitet. Rekrutteringerne vil ofte bære præg af mange ansættelser med korte deadlines, hvor du samtidig får ansvaret for at udarbejde komplekse vagtplaner på ugebasis samt sikre en høj leveringshitrate hos kunden.

Dine primære opgaver bliver blandt andet:

  • Afdækning, planlægning og eksekvering af opgaver
  • Daglig drift af eksisterende kunder og vikarer
  • Administrativt arbejde såsom lønkørsel, forecast og opfølgning
  • Kundemøder med eksisterende kunder med fokus på kundepleje.

Vi tror på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og at vi opnår de bedste resultater i fællesskab. Vi vil være de bedste i alt, hvad vi gør – i vores relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Vi har vores daglige gang i vores lokaler i Vejle. Du bliver en del af et meget energisk team, som glæder sig til at byde dig velkommen. Du kan samlet set glæde dig til en hverdag med gode kolleger, massevis af forskellige opgaver, en høj læringskurve og et lige så højt tempo.

Din profil

Du får en bred kontaktflade med både kunder, vikarer og kollegaer. Vi lægger derfor vægt på, at du har en god menneskelig forståelse, stærke kommunikative evner og gerne erfaring med kundehåndtering samt rådgivning. Det er vigtigt, at du har det rette drive, der gør, at du kommer i mål med dine opgaver og har en positiv indstilling over for udfordringer såvel som rutineopgaver.

Du kan derfor spejle dig i at være:

  • Administrativt stærk til gavn for vagtplanlægning og koordinering.
  • Proaktiv og ansvarlig i opgaveløsningen.
  • Serviceminded udover det sædvanlige.
  • Stærk med kommunikationsevner til brug ved screeninger og interviews m.m.

Sidst men ikke mindst ser dine kommende kollegaer frem til at nyde godt af dit humoristiske og hjælpsomme væsen.

Kontakt og ansøgning

Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker processen, når vi har fundet den rigtige.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Area Manager Dina Holmberg på tlf. 70277680.

Virksomheden

Moment er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, som opererer under selskaberne Moment, TeamVikaren / PersonaleBørsen, Xterna, Chabber og Protemp. Yderligere er selskabet Learny med fokus på lektiehjælp en del af Moment. Moment har 11 kontorer i Danmark med en omsætning på mere end DKK 930 millioner og 150 dygtige medarbejdere. Moment-koncernen er ejet af kapitalfonden Axcel.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.