Supply Chain Koordinator til Telenor

Opslået: 18-10-2021, job nr. 158998

På vegne af Telenor søger vi en Supply Chain Koordinator med opstart hurtigst muligt i København

Hovedstaden
Vikariat
Fuldtid
17-11-2021
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Som Supply Chain koordinator hos Telenor vil du i tæt samarbejde med resten af Supply-teamet, Devices, Retail og eksterne partnere komme til at spille en vigtig rolle i forretningen.

Det bliver i jobbet dit ansvar at sikre varernes rejse; lige fra planlægning og indkøb til varerne rammer Telenors lager i Sverige og til, at de afslutningsvis når frem til kunden. Det bliver i den forbindelse din fornemmeste opgave at sørge for den daglige opfølgning ift. diverse leverancer, imødekomme kvalitetsudfordringer og optimere selve vareflowet. Derudover vil du også få det logistiske ansvar for simkort, hvorfor det er vigtigt, at du er detaljeorienteret og besidder den rette tekniske forståelse.

Mere konkrete arbejdsopgaver vil være:

  • Udsendelse af varer samt koordinering i forhold til leverancer i tæt samarbejde med 3PL
  • Oprettelse og vedligeholdelse af MasterData (SKU) i vores ERP-system
  • Ugentlige driftsopgaver herunder løbende indkøb af varer til sortiment
  • Fokus på optimering og udvikling af vareflowet, herunder analyse
  • Support funktion for en lang række interessenter
  • Logistisk ansvar for simkort i Telenor samt teknisk koordination for eksterne Service Providere
  • Administrative opgaver.

Du bliver i det daglige en del af Device, Supply og Repair, der er en shared service unit - organisatorisk ligger de under Consumer-divisionen. Afdelingen er opdelt i 3 områder, og specielt Device og Supply har et tæt samarbejde i dagligdagen. Afdelingen er præget af en uformel tone og der hersker en alle-hjælper-alle attitude.

Profil

Du vil i jobbet blive en del af et dynamisk og tempopræget miljø med en bred kontaktflade, hvorfor du skal trives med selvsamme.

Vi forestiller os, at du fra tidligere er vant til at agerer i en lignende rolle og/eller har den rette uddannelsesmæssig baggrund eksempelvis inden for logistik, indkøb, supply-chain, retail eller økonomi. Som person er du omstillingsparat, struktureret og pligtopfyldende.

Derudover søger vi dig, der lykkes med at komme i mål med dine opgaver. Herudover har du teknisk flair og har nemt ved at lære nye processer og systemer.

Dertil kommer du med:

  • Gode Excel kompetencer – du er god til at behandle data
  • En god analytisk sans - du trives med at behandle data
  • Erfaring med ERP-systemet SAP (min. 6 måneders arbejde med selvsamme).

Derudover forventes det, at du behersker engelsk i tale og på skrift.

Praktisk

Der er opstart i stillingen hurtigst muligt; senest d. 1/11-21.

Det er tale om et fuldtidsvikariat på ca. 3 måneder med gode muligheder for forlængelse efterfølgende.

Du vil modtage en månedsløn i stillingen.

Arbejdssted: København SV

Vi kontakter kandidater løbende - så vent ikke med at søge, hvis du er interesseret.

Virksomheden

Telenor A/S er et af de førende telekommunikationsselskaber i Skandinavien. De ejer det tidligere Sonofon og Cybercity,

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.