Souschef hos Landsbyggefonden

Opslået: 25-06-2021, job nr. 151870

Vil du bruge dit talent for processer, planlægning og ledelse i en attraktiv stilling hos Landsbyggefonden i København?

Hovedstaden
Fastansættelse
Fuldtid
06-08-2021
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

Til Landsbyggefonden søger vi en souschef til deres administrationscenter. Som souschef vil du både have dine egne ansvarsområder og samtidig bistå administrationschefen, som du refererer til, med ledelse af centret og IT-projekter.

Dine ansvarsområder vil blandt andet indebære:

  • Administrationscentret arbejder med digitaliserings- og udviklingsprojekter, og du vil her bistå administrationschefen med planlægning og projektledelse på tværs af alle funktioner og systemer i centret.
  • Ledelse af et eller flere teams i administrationscentret - herunder økonomi og selvbetjeningsløsningen lånindberetning.
  • Beregningsopgaver en til to gange årligt vedrørende:
    • Langtidsbudgetter for de kommende 40 år
    • Konsekvensberegninger ved ny lovgivning
    • Likviditetsbudgetter.

Da der er tale om en nyoprettet stilling, kan du være med til at forme jobindholdet.

Derudover ligger det i rollen at holde sig ajour med udviklingen inden for administrationscentrets forvaltningsområder - herunder ny lovgivning og nye udviklingstendenser.

Souschefen tilbydes relevant efteruddannelse, som er nødvendig for at varetage stillingen.

Din profil

For at få succes i rollen kommer du med en relevant økonomisk baggrund og teoretisk uddannelse, for eksempel Cand. Merc. Aud, Cand. Polit. eller lignende. Du har minimum to års erfaring som leder og erfaring inden for beregningsopgaver med store mængder af data og varierende forudsætninger.

Som person er du struktureret og god til at motivere dig selv og andre. Du er ekstrovert og udviser gennemslagskraft og robusthed.

Du har gode samarbejdsevner og kan begå dig på alle niveauer. Du motiveres af ansvar og medbestemmelse i din hverdag og er desuden i besiddelse af en god portion humor.

Derudover har du:

  • Kendskab til projektledelse og IT-projekter på udviklingsdelen
  • Indgående kendskab til Excel på højt niveau.

Har du viden om eller interesse for den almene boligsektor, er det et absolut plus.

Praktiske informationer

Der er tale om en fastansættelse hos Landsbyggefonden med opstart hurtigst muligt.

Moment varetager den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Der vil efterfølgende være samtaler med Landsbyggefonden.

Ansøgningerne behandles løbende - så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til rekrutteringskonsulent, Ida-Marie Gøtzsche Brusen, på telefon 70201835.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Virksomheden

Landsbyggefonden er placeret i en af Københavns historiske bygninger, få skridt fra Rådhuspladsen. Fonden er en selvejende institution, der bl.a. varetager forvaltningen af offentlig støtte til det almene byggeri samt administration af bidrag og indbetalinger til den almene boligsektor. Læs mere på www.lbf.dk

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.