Jobbet
Med dit naturlige servicegen for øje, bliver din rolle at sikre, at kunder og brugere, får den fornødne support og hjælp, som de har behov for. Spørgsmålene er mange og meget varierede fra brugere og andre interessenter, der har behov for viden på de områder, som DPA-System administrerer.
Du bliver en del af et team på 4 medarbejdere, og kommer til at referere til chefen for Front Office. Teamet er kendetegnet ved at man hjælper hinanden, og tager fra i samlet flok. Der er en høj grad af vidensdeling kollegaerne imellem, samtidig med at der også er masser af humor og godt humør.
Dine primære opgaver bliver at:
- Supportere eksterne brugere, herunder modtagelse og behandling af forespørgsler via telefon og mails vedr. regler og processer i producentansvaret og skrotning af biler
- Guide brugerne ved anvendelse af DPA-Systems selvbetjeningssystemer. Der ydes support efter devisen ”hjælp til selvhjælp”
- Sørge for korrekt journalisering
- Vedligeholde vejlednings – og informationsmateriale til brugerne
Du kan se frem til en dynamisk arbejdsdag med varierende opgaver. Opgaverne er endvidere styret af lovgivningen, så når denne ændrer sig, kan det påvirke arbejdsgange og opgaver. Dine kollegaer står klar til at hjælpe, hvilket kendetegner kulturen hos DPA-System. Da arbejdsområdet er meget bredt, kan man ikke forvente at være selvkørende inden for de første par måneder. DPA-System sørger derfor altid for en god og grundig oplæring, inden man begynder at varetage egne opgaver selvstændigt.
Du tilbydes en hverdag med en bred kontaktflade til kunder og brugere, hvor et højt fagligt niveau og kollegaskab er omdrejningspunktet. Personlige kompetencer vægtes højt, sammen med dit input og bidrag, hvorfor den enkelte medarbejders tilgang får stor værdi og fokus.
Din profil
Du har din faglighed med dig og trives i en funktion, der er styret af lovgivningen på området. Den rette kandidat kommer med en kontor- eller kommunikationsuddannelse eller med en baggrund som sekretær - eventuelt suppleret med relevant efteruddannelse, samt besidder stærkt IT-flair. Du får en bred kontaktflade med både danske og internationale brugere og kunder, og det forventes derfor, at du er en skarp kommunikatør på både dansk og engelsk i skrift såvel som tale.
Du skal trives i et tempofyldt arbejdsmiljø, hvor du er i dialog med mange forskellige brugere og kunder og selvfølgelig kunne levere en fantastisk service. Du er robust og kan bevare roen - selv i tilspidsede situationer. Du er endvidere god til at strukturere og prioritere din arbejdsdag, så du hele tiden bevarer overblikket, men stadigvæk har sans for detaljen.
Fagligt rummer dit CV:
- Erfaring med telefon- og mailsupport til kunder/brugere samt support af selvbetjeningssystemer
- Erfaring med og forståelse for vigtigheden af korrekt journalisering
- Du har endvidere erfaring med at tillære dig viden om, håndtering og formidling af, lovbestemte informationer og fortrolige data.
Praktisk information
- Arbejdslokationen: Vesterbrogade 6D,4, DK-1620 København V
- Arbejdstiderne: mandag-fredag inden for almindelig kontortid
Kontakt og ansøgning
Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Så jo før du søger, desto bedre er dine muligheder.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Cecilie Cederholm på tlf. 70 20 18 35.