TeamVikaren er en del af Moment Group, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet, landsdækkende bemandingsvirksomhed.
Jobbet
Som Area Manager i TeamVikaren bliver du ansvarlig for dit eget team bestående af fire konsulenter, med fokus på Blue Collar, inden for forskellige brancher. Derudover vil du også have det direkte ansvar for enkelte kunder, hvor dit fokus bliver at servicere kunderne med vikar- eller rekrutteringsydelser. Du tilbydes en lederstilling, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg i en varieret hverdag og i en stilling med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt.
Du kommer til at varetage det fælles ledelsesansvar for Herning og Silkeborg. Til at starte med kommer du til at arbejde ud fra begge kontorer, hvorefter du vil få din daglige gang i Herning. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine kommende kollegaer, som har forskellig baggrund, men med fælles kendetegn som faglig stolthed og ét meget kvalitetsbevidst mindset.
Grundlæggende handler dit job om at koordinere, planlægge og sparre med konsulenterne internt i teamet samt også med dine kollegaer i salg. Du kommer til at lede og fordele arbejdet i dagligdagen mellem konsulenterne i dit område, samtidig med at du også har fingrene i den daglige drift.
Dine primære opgaver vil blandt andet indebære:
- Prioritering & planlægning af ressourcer
- Sparring med salg vedrørende nye og eksisterende opgaver
- Sparring på opgaver med konsulenter i forhold til løsning, udvikling og leverance generelt
- Medvirkende ved ansættelser og afskedigelser
- Ansvarlig for sikring af oplæring & introduktion
- Daglig ledelse med stort fokus på trivsel og udvikling.
Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye idéer
Spændende virksomhed med et unikt miljø
Vi drives af passion, samarbejdsglæde og ansvarlighed, og vi er ikke bange for skille os ud fra flokken og gøre tingene på en anderledes måde.
Vi vil være de bedste i alt, hvad vi gør – i vores relationer med kunder, kandidater og hinanden.
Din profil
Du har erfaring med ledelse af medarbejdere, en stærk forretningsforståelse og har en kommerciel tilgang til opgaverne.
Du er motiverende og coachende i din adfærd og går selv forrest og klar til at hjælpe med alle typer af opgaver. Da TeamVikaren er innovativ og i konstant udvikling, forventes det, at du er omstillingsparat og positiv over for ændringer og nye tiltag. Du skal udfordre og videreudvikle medarbejderne, og du finder, i en travl hverdag, tid til dette gennem din struktur og overblik - også når tingene går stærkt. Du påtager dig naturligt det ledelsesmæssige ansvar og trives med at træffe beslutninger.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Har ledererfaring
- Er villig til at gå forrest og få tingene til at lykkes
- Er udadvendt og imødekommende
- Er en dygtig kommunikatør
- Dertil vil branchekendskab være en fordel.
Kontakt og ansøgning
Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Cecilie Cederholm på tlf. 70201835.