TeamVikaren er en del af Moment Group, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet, landsdækkende bemandingsvirksomhed.
Jobbet
Som HR- og rekrutteringskonsulent hos TeamVikaren bliver du direkte kontaktperson for nogle af Danmarks største virksomheder og nogle af de dygtigste unge mennesker i landet.
Dit primære ansvar bliver at hjælpe TeamVikarens kunder, så de altid er dækket ind med det rette antal medarbejdere til at imødekomme deres behov. Du kommer til at få ansvaret for egne kunder, og der vil derfor være en høj grad af selvstændighed i jobbet. Du får, på sigt, ansvaret for at udvikle dine kunder i form af mersalgsindsatser i samarbejde med din nærmeste leder og salg.
Grundlæggende handler dit job om at udvælge og afholde personlige og telefoniske samtaler med kandidaterne samt proaktivt at igangsætte nye tiltag i forhold til kunder og vikarer for at sikre den fornødne fleksibilitet og kvalitet. Rekrutteringerne vil ofte bære præg af mange ansættelser med korte deadlines, hvor du samtidig får ansvaret for at udarbejde komplekse vagtplaner på ugebasis samt sikre en høj leveringshitrate hos kunden.
Dine primære opgaver bliver blandt andet:
- Afdækning, planlægning og eksekvering af opgaver
- Daglig drift af eksisterende kunder og vikarer
- Administrativt arbejde - såsom lønkørsel, forecast og opfølgning
- Kundemøder med eksisterende kunder med fokus på kundepleje.
Spændende virksomhed med et unikt miljø
Vi drives af passion, samarbejdsglæde og ansvarlighed, og vi er ikke bange for skille os ud fra flokken og gøre tingene på en anderledes måde.
Vi vil være de bedste i alt, hvad vi gør – i vores relationer med kunder, kandidater og hinanden.
Din profil
Du får en bred kontaktflade med både kunder, vikarer og kolleger. Vi lægger derfor vægt på, at du har en god menneskelig forståelse, stærke kommunikative evner og gerne erfaring med kundehåndtering - og rådgivning. Det er vigtigt, at du har det rette drive, der gør, at du kommer i mål med dine opgaver og har en positiv indstilling over for udfordringer såvel som rutineopgaver.
Du kan derfor spejle dig i at være:
- Administrativt stærk til gavn for vagtplanlægning og koordinering
- Proaktiv og ansvarlig i opgaveløsningen
- Serviceminded udover det sædvanlige
- Stærk med kommunikationsevner til brug ved screeninger og interviews mm.
Sidst men ikke mindst ser dine kommende kollegaer frem til at nyde godt af dit humoristiske og hjælpsomme væsen.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med større koordineringsopgaver.
Kontakt og ansøgning
Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-og Rekrutteringskonsulent Cecilie Cederholm på tlf. 70201835.