Back office ejendomsadministrator til Balder

Opslået: 03-03-2021, job nr. 148210

Vil du være en del af en virksomhed i hjertet af København, der sætter ærlighed og godt humør højt? Og som har fokus på medarbejdertrivsel- og fællesskab?

Hovedstaden
Fastansættelse
Fuldtid
05-04-2021
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

”At være en del af administrationstemaet hos Balder er altid en positiv oplevelse. Vi har en meget uformel omgangstone i teamet hvilket gør at man meget hurtigt føler sig som en del af fællesskabet. Vi griner meget, hvilket er med til at hverdagen bliver forbedret. Man er altid garanteret et smil på læben hvis man mødes med nogen fra teamet” Julie, Ejendomsadministrator Trainee.

Jobbet

Som Back office ejendomsadministrator handler dit job grundlæggende om at supportere dine kollegaer på tværs af forretningen i Unik Bolig 4. I løbet af en arbejdsdag vil du være i dialog med mange forskellige interessenter, som har forskellige behov hvorfor opgaverne også kan variere. Det kan være alt fra behov for nye lister eller brevskabeloner til dialog med advokater, lejere eller driften. Du kommer kort sagt til at være en aktiv sparringspartner og have en bred berøringsflade.

Dine primære opgaver bliver bl.a.:

  • Support af forretningen i Unik Bolig 4
  • Huslejekørsel, Lejereguleringer og rykkerprocedure
  • Udarbejdelse af vand- og varmeregnskaber
  • Vedligehold og optimering af stamoplysninger
  • Optimering af arbejdsgange.
  • Indlæsning, samt bogføring af betalinger (via Nets i Unik)
  • Behandling af lejehenvendelser
 

Som del af en vækstvirksomhed med entreprenørånd kan du se frem til at blive mødt med stor tillid og derfor også en høj grad af fleksibilitet. Balder Danmark vægter de personlige kompetencer og den enkeltes input og bidrag højt, hvorfor den enkelte medarbejders tilgang får stor værdi – og fokus.

Du bliver en del af et team på 12 medarbejdere, hvoraf du bliver den ene af to Back office ejendomsadministratorer. Du kommer til at referere til administrationschefen, og derudover består temaet af en Asset Manager, 7 forvaltere som primært er ude på ejendommene og 3 Trainees.

Balder Danmark ønsker at være tæt på lejerne. De ser lejerne som deres kilde til succes, hvorfor forvalterne er fysisk tilstede på ejendommene.

” Som medarbejder hos Balder føler jeg mig altid velkommen. Der er en god stemning mellem de forskellige afdelinger, og hvis man har brug for en hjælpende hånd, er den lige om hjørnet. Efter jeg startede hos Balder har jeg virkelig oplevet hvor positiv en arbejdsplads kan være. Et sted hvor medarbejderne er glade for deres job hvilket især smitter af på sine kollegaer” slutter Julie.

 

Din profil

Du har erfaring fra ejendomsbranchen og føler dig godt hjemme i Unik Bolig 4. Om du har været trainee i et par år eller har mange års erfaring fra branchen er ikke det væsentligste for os, men derimod at du brænder for back office-delen af en ejendomsadministrator rolle.

Du er struktureret og detaljeorienteret og har styr på lejeloven på et niveau, hvor du kan supportere resten af teamet. Opkrævninger og afstemninger er motiverende for dig og en opgave som du ser en ære i at varetage.

 

Er du Balder Danmarks nye medarbejder?

Er du den rette kandidat til stillingen som Back office ejendomsadministrator hos Balder Danmark tilbydes du en fastansættelse på 37 timer om ugen. Du vil blive ansat på flekstid mellem 7.00-17.00 med fremmøde på kontoret i tidsrummet 9.00-15.00, mandag til fredag.

 

Interesseret?

Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Cecilie Cederholm på tlf. 70201835. 

Virksomheden

Balder Danmark A/S er en del af det børsnoterede svenske selskab Fastighets AB Balder, som ejer, forvalter og udvikler lejeboliger, erhvervsejendomme og hoteller i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Balders rejse startede i 2005, i Göteborg, hvor hovedsædet også ligger i dag. Siden er Balder hurtigt ekspanderet fra en ejendomsportefølje på ca. 60 ejendomme til nu at eje og administrere omkring 1.200 ejendomme. Balder Danmark har de seneste år erhvervet flere hoteller og ejendomme samt opført flere nybyggede ejendomme i København. Balder Danmark har igennem de seneste år markant øget investeringerne i Storkøbenhavn og Nordsjælland, så i tillæg til den eksisterende portefølje af bolig- og erhvervsejendomme, medfører igangværende og kommende byggerier at porteføljen øges fra 2.500 til 4.000 udlejningsboliger over de næste år.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.