Account Manager til PersonaleBørsen i Aarhus

Opslået: 26-03-2021, job nr. 148864

Vil du bruge dit huntergen og naturlige sans for at skabe relationer til at skabe værdi for kunder? Så er det dig, vi skal bruge!

Midtjylland
Fastansættelse
Fuldtid
25-04-2021
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

PersonaleBørsen er en del af Moment Group, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet, landsdækkende bemandingsvirksomhed.

Jobbet

Som Account Manager hos PersonaleBørsen bliver du en del af en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Kulturen er professional og bærer præg af en uformel omgangstone, hvor der er plads til nye idéer og højt til loftet.

Du vil have din daglig gang på kontoret i Aarhus men vil også skulle dække bredt i Jylland samt være indstillet på rejseaktivitet til koncernens øvrige 11 lokationer i Danmark. Du kommer til at arbejde sammen med kolleger, som alle har forskellig baggrund, men hvor fælles kendetegn er faglig stolthed, et meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om, at vi vil.

Da vi har travlt, har vi i øjeblikket brug for en skarp salgs/- og kundeorienteret Account Manager, der skal skabe endnu mere værdi hos nye- og eksisterende kunder.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Salg af koncernens løsninger som vil have fokus på administrative vikarydelser og rekrutteringsløsninger til nye kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Udvikling og salg af forretningsområdet inden for administration og kontor.

Spændende virksomhed med et unikt miljø

Vi drives af passion, samarbejdsglæde og ansvarlighed, og vi er ikke bange for skille os ud fra flokken og gøre tingene på en anderledes måde.

Vi vil være de bedste i alt, hvad vi gør – i vores relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Din profil

Du befinder dig godt i den selvstændige salgsrolle, hvor du, med dit huntergen, evner at skabe resultater gennem både dine personlige- og professionelle kompetencer. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salg, samtidig med at du opretholder en kvalificeret vikardatabase og rekrutterer de rette kandidater til dine kunder.

Derudover formår du at bevare overblikket, selvom det, til tider, går rigtig stærkt i en omskiftelig hverdag.

Foruden ovenstående forventer vi, at du:

  • Er udadvendt og imødekommende
  • Er en dygtig kommunikatør
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kollegaer
  • Er vedligeholdende og drives af resultater.

Kontakt og ansøgning

Hvis du er interesseret i stillingen, vil vi opfordre dig til at søge allerede i dag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Cecilie Cederholm på tlf. 70201835.  

Virksomheden

Moment-koncernen er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, som opererer under selskaberne Moment, TeamVikaren / PersonaleBørsen, Chabber og Protemp. Yderligere er selskabet Learny med fokus på lektiehjælp en del af koncernen. Koncernen har 11 kontorer i Danmark med en omsætning på mere end DKK 930 millioner og 150 dygtige medarbejdere. Moment-koncernen er ejet af kapitalfonden Axcel.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.