Jobbet
Som kundeservicemedarbejder hos Lakrids by Bülow er din fornemmeste opgave at supportere slutforbrugerne pr. telefon og mail. Du kommer til at supportere på et verdenskendt og lækkert produktsortiment, og henvendelser kan dreje sig om mange forskellige ting. Du kan derfor godt forberede dig på at lære produktsortimentet rigtig godt at kende – og det er vel ikke helt skidt?
Du kan altså se frem til at sidde med forskellige opgaver, heriblandt:
- Support pr. telefon og mail til slutforbrugere i hele Norden
- Opfølgning på ordrer
- Diverse andet kundeservicerelateret
- Kommunikation på engelsk med andre eksportmarkeder.
Du bliver en del af et passioneret og dedikeret team, som også prioriterer at holde humøret højt og have det sjovt – også når der er travlt. De er klar til at tage imod dig og give dig en god oplæring i kundeservice.
Dig
Udover at det er en fordel, at du kan læse og forstå henvendelser fra vores skandinaviske naboer fra Sverige og Norge, så er det også et plus, hvis du kan forstå og kommunikere på tysk. Du vil nemlig få en kollega, som sidder i Tyskland.
Derudover håber vi at finde dig, som:
- Har god og solid erfaring med kundeservice
- Kan trives i forandringer
- Trives med at sidde på telefonen og tale med mange forskellige kunder
- Har kendskab til MS Office-pakken
- Behersker dansk og engelsk - både på skrift og i tale.
Det er ligeledes et plus, hvis du tidligere har arbejdet i Navision. Ellers vil du modtage oplæring heri.
Vi ser gerne, at du har et minimum af ferie planlagt de første to måneder.
Praktisk
Opstart er hurtigst muligt og gerne senest i uge 26.
Arbejdstiden er mandag-torsdag fra kl. 09:00-15:00 samt fredag fra kl. 09:00-14:30 - altså 27 timer om ugen med mulighed for at arbejde op til 37 timer om ugen. Fra slut august vil stillingen være på 37 timer om ugen.
Lønnen er 170 kr. i timen.
Vikariatet forventes at vare til udgangen af 2021 med mulighed for forlængelse.
Vi screener og ansætter løbende - så tøv ikke med at sende din ansøgning.