Afdelingskoordinator hos Energinet

Opslået: 23-11-2020, job nr. 146656

Har du erfaring med adm. koordinering? Så får du her mulighed for at sætte dine kompetencer i spil i et 12 måneders fuldtidsvikariat i en spændende stilling i Fredericia.

Midtjylland
Vikariat
Fuldtid
06-12-2020
The application deadline has passed. View our other vacant positions here.

Jobbet

For Energinet i Fredericia søger vi en afdelingskoordinator til at holde snor i afdelingens forskellige projekter. Du vil komme til at sidde med administrative koordinerende opgaver i en teknisk og projektorienteret organisation. Din primære opgave vil være at sørge for administrering og styring af værktøjer, maskiner, køreplader mv. Det er derfor et job, der stiller store krav til dit struktureringsgen og skarpe overblik.

Udover administrering af Energinet's beholdninger i forbindelse med projekter, vil der også være andre understøttende opgaver. Dette kan bl.a. være:

  • Administration til indkøbsordre
  • Leveranceopfølgning
  • Sikring af dokumentation
  • Oprettelse af konsulenter ud fra templates
    Opgaverne er primært af administrativ karakter, men man har en kontaktflade in-house.

    Afdelingen, du vil blive en del af, hedder Ledningsanlæg og er en ingeniørafdeling med projektledere og stærke tekniske kollegaer. Afdelingen består af 27 medarbejdere og bærer præg af et godt arbejdsmiljø, hvor det sociale fællesskab også fylder i hverdagen. Du vil således have kollegaer at sparre med og vil indgå i et team, hvor alle hver især bidrager med sit for at nå i mål med opgaverne.
    Koncernsproget er dansk men andet sprog engelsk, så det er vigtigt at du kan formulere dig professionelt på dansk både mundtligt og skriftligt. Derudover er andet sprog engelsk, hvorfor du også skal kunne begå dig på engelsk og uden problemer kan læse dokumenter på engelsk.

Der er oplæring, så du er godt klædt på til at varetage opgaverne. Dette bl.a. fra afdelingens områdesekretær.

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende koordinerende stilling og har en relevant uddannelsesbaggrund. Udover at du brænder for administrative opgaver, så har du et naturligt overblik samt et struktureringsgen udover det sædvanlige.

Som person er du positiv og har en naturlig nysgerrig. Derudover er du selvstændig i din tilgang og behøver ikke en leder til at sætte dig i gang, når du først er sat ind i opgaverne. Du gør en dyd ud af at være den, der sørger for at det hele spiller, og planlægning er en af dine store spidskompetencer.

Det er en fordel, hvis du har arbejdet i SAP. Hvis du ligeledes har en teknisk viden, er dette også en fordel, men det vigtigste er, at du har mod på at blive klogere inden for området og at du nemt sætter dig ind i ny viden og nye opgaver.

Arbejdstid og løn

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Arbejdstiderne er mandag - fredag, normal kontortid med stor fleksibilitet.

Der er opstart i jobbet 4. januar 2020 og varigheden er 12 mdrs. fuldtid.

Kontoret er beliggende på Tonne Kjærs vej 65, 7000 Fredericia.

Der tilbydes en løn på 160 kr/t og du vil blive ansat på HK-overenskomst.

Herfra

Da vi løbende gennemgår ansøgere, anbefaler vi dig at sende din ansøgning snarest muligt.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

Virksomheden

Energinet er en selvstændig offentlig virksomhed under Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet. Energinet ejer og udvikler el- og gasnet i Danmark for at indpasse mere vedvarende energi, opretholde forsyningssikkerhed og sikre lige markedsadgang til nettene.

Om Moment

Velkommen til Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Her finder du en bred vifte af job inden for bl.a. IT, økonomi, kundeservice, salg, lager, produktion, byggeri, facility og service. Vi tilbyder vikariater og fastansættelser – både deltid og fuldtid – og er med hele vejen fra ansøgning til ansættelse. Altid under ordnede forhold. Læs mere om Moment her.